شلیک 30 خمپاره و راکت از جنوب لبنان به اراضی اشغالی + فیلم

شلیک 30 خمپاره و راکت از جنوب لبنان به اراضی اشغالی + فیلم
پنج‌شنبه 21 دی 1402 - 19:43

حزب الله لبنان تاکید کرد که در واکنش به حملات ارتش رژیم اشغالگر به غیرنظامیان، ده‌ها راکت به شهرک صهیونیست‌نشین کریات شمونه شلیک کرده است.

العالم - لبنان

رسانه های اسرائیلی نیز خبر دادند که 30 خمپاره و راکت از لبنان به سمت شهرکهای اسرائیلی در الجلیل اعلی از جمله کریات شمونه شلیک شد.

روزنامه صهیونیستی معاریو نیز پنجشنبه شب اعلام کرد که در پی شلیک این راکت ها از جنوب لبنان، برق شهرک کریات شمونه قطع شد.

حزب الله لبنان نیز با تایید حمله راکتی خود به کریات شمونه با دهها موشک اعلام کرد که مقاومت اسلامی لبنان آماده پاسخ فوری به هرگونه حمله ارتش رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان لبنانی است. ساعاتی پیش بر اثر حمله ارتش رژیم صهیونیستی به یک مرکز امدادی در جنوب لبنان ۲ امدادگر به شهادت رسیدند. حزب الله لبنان این جنایت را در راستای ادامه سیاست متجاوزانه و تروریستی رژیم تل آویو دانست.

موج جدید حملات حزب الله به مواضع صهیونیستی

حزب الله لبنان عصر امروز همچنین از حمله به چند پایگاه دیگر ارتش رژیم صهیونیستی و محل تجمع نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

حزب الله در این باره اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان پایگاه های المالکیه، الرمتا و برکه ریشا ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند. محل تجمع نظامیان صهیونیست در موضع نظامی تل شعر نیز هدف حمله حزب الله قرار گرفت.

حزب الله لبنان ساعاتی پیش نیز اعلام کرده بود که محل استقرار نیروهای اشغالگر صهیونیست در اطراف پایگاه البغدادی را با موشک هدف قرار داده و موشک به طور مستقیم به هدف مورد نظر اصابت کرده است.

حزب الله همچنین تأکید کرد که تجهیزات جاسوسی کار گذاشته شده توسط ارتش رژیم صهیونیستی در تله الکوبرا را هدف قرار داده و آنها را منهدم کرده است.

مقاومت لبنان همچنین اعلام کرد که محل تجمع نظامیان صهیونیست در اطراف تله الطیحات و جبل نذر را هدف حملات راکتی قرار داده است که طی آن شماری از نظامیان اشغالگر کشته و یا زخمی شدند.

در همین حال، خبرگزاری دولتی لبنان پنجشنبه شب از حملات هوایی و توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی به دو شهرک الخیام و یارین و شهرک عیتا الشعب در جنوب لبنان خبر داد.

لبنان

ایرنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها