آخرین گزارش خبرنگار العالم از بیمارستان شهدای اقصی پیش از مجبور به ترک آن+ ویدیو

شنبه 23 دی 1402 - 18:01

تانک های صهیونیستی در مجاورت بیمارستان شهدای اقصی غزه مستقر شده اند و همزمان بمباران اطراف بیمارستان از سوی پهپادهای صهیونیستی ادامه دارد، موضوعی که باعث شده تعداد زیادی از خبرنگاران مجبور به ترک این بیمارستان شوند.

العالم – فلسطین

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم در غزه، به رغم حملات رژیم صهیونیستی به بیمارستان اقصی، تعداد زیادی از شهروندان آواره تصمیم به ماندن در بیمارستان گرفته اند زیرا در غزه هیچ مکان امنی باقی نمانده است.

خبرنگار گزارش داد: ما دو روز قبل اینجا را به طرف رفح ترک کردیم اما دوباره برگشتیم تا استان مرکزی غزه بدون پوشش رسانه‌ای باقی نماند، اما اتفاقی که دیشب اینجا در بیمارستان شهدای اقصی روی داد باعث شد تعداد زیادی از خبرنگاران بیمارستان را ترک کنند.

وی خاطرنشان کرد که به دنبال این حملات و بی توجهی رژیم صهیونیستی به مصونیت بین المللی خبرنگاران در زمان جنگ، مبجور شدیم چمدان و وسایل خود را برای ترک بیمارستان جمع کنیم لذا این آخرین گزارش ما از داخل بیمارستان شهدای اقصی می باشد.

خبرنگار العالم گزارش داد، اتفاقی که افتاد این بود که تانک های اسرائیلی شب گذشته در جاده صلاح الدین که تنها صدها متر با اینجا فاصله دارد، مستقر شده و شلیک می کردند، همزمان کوادکوپترها نیز در اطراف بیمارستان شهدای اقصی در حال پرواز و شلیک بودند.

بنابر این گزارش، رژیم صهیونیستی خیابان صلاح الدین را هدف قرار می دهد و تانک های دشمن نیز به ورودی بیمارستان رسیده اند که بسیار نزدیک به دیرالبلح است، به همین دلیل رفتن به هر مکان از نوار غزه خطرناک است که همین مساله باعث شد تعداد زیادی از شهروندان تصمیم بگیرند در همین جا بمانند، حتی چادرهای آوارگان فلسطینی در رفح دو روز قبل توسط دشمن هدف واقع شد که بر اثر آن تعدادی از شهروندان شهید شدند.

پربیننده ترین خبرها