مقام صهیونیست: حزب الله لبنان قواعد بازی را در شمال تعیین می‌کند

مقام صهیونیست: حزب الله لبنان قواعد بازی را در شمال تعیین می‌کند
دوشنبه 25 دی 1402 - 13:47

مقامات رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی اذعان کردند که حزب الله قواعد بازی در این منطقه را تعیین می‌کند.

العالم - فلسطین اشغالی

بنابر گزارش رای الیوم، مقامات رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی به تاثیر ضربات موشکی حزب الله به مراکز این رژیم اذعان و اعلام کردند که حزب الله قواعد بازی در این منطقه را تعیین می‌کند.

«موشه داویدویچ» رئیس شورای منطقه ای «ماطیه آشیر» در شمال فلسطین اشغالی به رسانه صهیونیستی «یانت» گفت: مایه شگفتی است که حزب الله قواعد بازی را در شمال (سرزمین های اشغالی) با وجود توان! اسرائیل را تعیین می‌کند.

وی اذعان کرد: حزب الله بیش از هفتاد هزار شهرک نشین را از شهرکها و شهرهای مرزی (شمال فلسطین اشغالی) آواره کرده و این مساله بی سابقه است.

این مقام صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی همچنین اعتراف کرد: به جای اینکه ما منطقه امنیتی عاری از سلاح در لبنان ایجاد کنیم، (ما) منطقه امنیتی در شمال ایجاد کرده‌ایم.

وی همچنین گریزی به ایران زده و گفت: این اوضاع با تهدیدات ما برای هدف قرار دادن برنامه هسته ای ایران همخوانی ندارد.

به گزارش ایرنا،‌ با شروع جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه و بمباران های بی وقفه مناطق مسکونی، آموزشی و درمانی این منطقه از سوی بمب افکن های رژیم تل آویو که تاکنون موجب شهادت حدود ۲۴ هزار فلسطینی که اکثر آنها کودک و زن هستند، شده، ورود گروه های مقاومت منطقه همچون حزب الله لبنان، انصارالله و ارتش یمن و گروه های عراقی به نبرد مستقیم با رژیم صهیونیستی می تواند از بهترین دستاوردهای نبرد غزه باشد، اقدامی که صدمات بی شماری به صهیونیست ها وارد کرده است.

رزمندگان مقاومت فلسطین وظیفه حراست از نوار غزه و جنگ زمینی با ارتش رژیم صهیونیستی را بر عهده دارند که تاکنون تلفات سنگینی به ارتش تا به دندان مسلح این رژیم وارد کرده اند به حدی که طی ۱۰۰ روز گذشته بیش از۹۰۰ دستگاه تانک مرکاوا، نفربر و خودروی زرهی صهیونیست ها فقط در نوار غزه توسط رزمندگان فلسطینی منهدم شده است و بنابر آمار رسمی صهیونیست ها تا به امروز بیش از ۵۰۰ نظامی صهیونیست هم به هلاکت رسیده است هرچند منابع مقاومت و برخی منابع صهیونیستی آمار تلفات صهیونیست ها در جنگ زمینی غزه را چندین برابر این آمار می دانند، به حدی که یک نظامی صهیونیست که اخیرا از جنگ غزه بازگشته با رد آمار تلفات ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ غزه، از هلاکت ۳ هزار نظامی صهیونیست و همچنین زخمی شدن ۱۱ هزار نظامی دیگر خبر داده است، خبری که برخی از منابع صهیونیستی نیز آن را تایید کرده اند.

در جنگ غزه در کنار مقاومت فلسطین، هر یک از گروه های مقاومت اسلامی منطقه نیز وظیفه ای را در حمایت از مردم مظلوم غزه به عهده گرفته است؛ حزب الله لبنان دشمن صهیونیستی را در شمال سرزمین های اشغالی مشغول کرده و ضربات کاری به این رژیم با هدف قرار دادن پایگاههای نظامی، جاسوسی و تجهیزات نظامی – انسانی آن وارد کرده است.

پربیننده ترین خبرها