واکنش وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به اخراج فوتبالیست صهیونیست در ترکیه

واکنش وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به اخراج فوتبالیست صهیونیست در ترکیه
دوشنبه 25 دی 1402 - 21:21

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به بازداشت و اخراج «ساگیو یهزکل» فوتبالیست صهیونیست در سوپر لیگ ترکیه، آنکارا را به نفاق متهم کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

به نقل از العربی الجدید، به دنبال بازداشت این فوتبالیست صهیونیست در ترکیه به دلیل حمایت از کشتار رژیم اشغالگر در غزه در حین بازی، یواو گالانت وزیر جنگ این رژیم گفت: ترکیه با اقداماتش به گونه‌ای رفتار می‌کند که گویی بازوی اجرایی جنبش حماس است.

گالانت در ادامه ترکیه را به نفاق و نفرت‌پراکنی متهم کرد و مدعی شد که رژیم صهیونیستی اولین طرفی بوده است که در زلزله سال گذشته در ترکیه، به آن کشور کمک کرده است.

بنا به گزارش رسانه ها، «ساگیو یهزکل» فوتبالیست صهیونیست که در سوپر لیگ ترکیه بازی می‌کند، پس از اعلام حمایت از کشتار ارتش اشغالگر در غزه، مورد بازجویی قرار گرفت و از این کشور اخراج شد.

رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این بازیکن فوتبال پس از بازداشت، اخراج شده و به سرزمین‌های اشغالی باز خواهد گشت.

این بازیکن اسرائیلی در بازی مقابل تیم ترابوزان اسپور پس از به ثمر رساندن گل تساوی تیمش، علامتی به نشانه حمایت از رژیم صهیونیستی و جنایات آن علیه غزه را نشان داده بود.

یهزکل پس از گلزنی دیشب برای آنتالیا اسپور، نوشته «۱۰۰ روز، ۱۰/۷» را روی مچ دست خود نشان داد، که به صدمین روز عملیات الاقصی اشاره می‌کند.

وزیر دادگستری ترکیه، ساگیو یهزکل را به «تحریک عمومی مردم به نفرت و خصومت» و «حمایت از کشتار مردم غزه توسط رژیم اسرائیل» متهم و حکم بازداشتش را صادر کرد.

باشگاه آنتالیا اسپور هم در حمایت از ملت مظلوم فلسطین قراردادش با این بازیکن را فسخ و اعلام کرد که از سوپر لیگ ترکیه اخراج می‌شود.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها