القسام از سرنوشت چند اسیر اسرائیلی در غزه پرده برداشت + فیلم

القسام از سرنوشت چند اسیر اسرائیلی در غزه پرده برداشت + فیلم
دوشنبه 25 دی 1402 - 22:29

گردان‌های عزالدین قسام ویدئویی از سرنوشت اسرای اسرائیلی در غزه و پیام‌های تعدادی از آنها به بنیامین نتانیاهو و دیگر سران سیاسی رژیم صهیونیستی منتشر کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

القسام پیش از این با انتشار ویدئویی اعلام کرده بود که امشب از سرنوشت شماری از اسرای اسرائیلی نزد گروه‌های مقاومت در غزه پرده برمی دارد.

کشته‌شدن دو اسیر صهیونیست بر اثر بمباران صهیونیست‌ها در غزه

نوعا ارگمانی» اسیر زن صهیونیست در این ویدئو بیان می‌کند که چگونه دو اسیر همراه وی در حمله ارتش رژیم صهیونیستی کشته شده‌اند.

ارگمانی می‌گوید در روز هفتم اکتبر و زمانی که به همراه رزمندگان گردان‌های القسام در داخل یک خانه بوده‌اند توسط یک جنگنده اف ۱۶ تل آویو بمباران می‌شوند و او به همراه دو اسیر دیگر به نام‌های «یوسی شرعابی» ۵۳ ساله و «ایتایس فریسکی» زخمی شده و در زیر آوار محبوس می‌شوند.

وی در این ویدئو اضافه می‌کند: رزمندگان القسام جان من و فریسکی را نجات دادند اما شرعابی از این حمله جان سالم به در نبرد.

این اسیر صهیونیست همچنین ادامه می‌دهد: چند روز بعد من و ایتایس فریسکی به مکان دیگری منتقل شدیم و در مسیر این جابجایی فریسکی در حمله نیروهای اسرائیل زخمی شد و به دلیل شدت جراحت جانش را از دست داد و من هم از ناحیه سر و بدنم مجروح شدم. باید بگوییم که ایتایس فریسکی و یوسی شرعابی به دست ارتش خودمان کشته شدند.

نوعا ارگمانی در پایان خطاب به مقامات سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی می‌گوید: دست از این جنون بردارید و حملات را متوقف کنید؛ ما همچنان زنده ایم و تا دیر نشده است ما را بازگردانید.

وی همچنین از برخورد انسانی رزمندگان مقاومت و در راس آنها گردان های القسام با اسرای صهیونیست تشکر و قدردانی می‌کند و و می گوید آنها علی‌رغم نبود تجهیزات و امکانات تمامی توان خود را برای حفاظت از اسرا به کار می‌گیرند.

در ابتدای این ویدئو همچنین اظهاراتی از شرعابی و فریسکی ضبط شده است که مرتبط به قبل از کشته شدنشان در حمله صهیونیست‌ها به غزه است و آنها نیز از نتانیاهو می‌خواهند که آنها را به سرزمین های اشغالی بازگرداند اما نمی دانند که قرار است در حمله خود ارتش رژیم اسرائیل کشته شوند.

و

پربیننده ترین خبرها