گزارش العالم از جزئیات عقب نشینی نیروهای اشغالگر از استان الوسطی در غزه + فیلم

سه شنبه 26 دی 1402 - 20:31

خبرنگار شبکه العالم در غزه با اشاره به عقب نشینی نیروهای اشغالگر و برخی تغییر مواضع آن ها گفت : تانک های ارتش رژیم اشغالگر به طور کلی عقب نشینی نکرده اند ، بلکه تغییراتی در مواضع خود ایجاد کرده اند و در شرق منطقه المغازی و البریج و منطقه واقع بین آن ها مستقر شده اند.

العالم - فلسطین اشغالی

خبرنگار العالم در غزه افزود: خودروهای اشغالگر تا بعد از شمال غرب اردوگاه النصیرات عقب نشینی کرده اند و کوادکوپترها در چند منطقه در استان الوسطی در باریکه غزه به پرواز درآمدند.

براساس این گزارش،‌ بر اثر تیراندازی از داخل کوادکوپترها تعدادی شهید شدند و بر روی بدن یکی از شهدایی که در ورودی المغازی هدف تیراندازی قرار گرفته بود و به بیمارستان منتقل شده بود، آثار حدود ۲۰ گلوله بود.

خبرنگار العالم از عقب نشینی تانکهایی که در خط شرقی البریج و المغازی و شمال غرب النصیرات مستقر بودند، خبر داد و گفت که به موازات آن، تانک های صهیونیست ها در محورهای مختلف غزه و شمال پیشروی کردند.

وی افزود : گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دیروز مدعی شد که عملیات زمینی در شمال باریکه غزه به پایان رسیده و به زودی در جنوب هم به پایان خواهد رسید، اما آنچه اکنون روی می دهد ، پیشروی در شمال و نه پایان عملیات زمینی است و نیروهای اشغالگر در حدود ۶ محوری که عقب نشینی کرده بودند ، پیشروی می کردند.

پربیننده ترین خبرها