شکار ۶ تانک، یک نفربر و یک بلدوزر رژیم اسرائیل در غزه/ زخمی‌شدن ۳۵ نظامی صهیونیست در ۲۴ ساعت

شکار ۶ تانک، یک نفربر و یک بلدوزر رژیم اسرائیل در غزه/ زخمی‌شدن ۳۵ نظامی صهیونیست در ۲۴ ساعت
چهارشنبه 27 دی 1402 - 20:01

مقاومت فلسطین بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) از منهدم کردن ۶ تانک، یک نفربر و یک بلدوزر ارتش رژیم صهیونیستی در غزه و کشته و زخمی کردن شماری از نظامیان این رژیم خبر داد.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرگزاری سما، گردان‌های «شهید عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان آن شش تانک «مرکاوا» و یک نفربر صهیونیست‌ها را در اردوگاه «المغازی» در مرکز نوار غزه منهدم کردند.

طبق این بیانیه، رزمندگان گردان‌های القسام و «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی همچنین در عملیاتی مشترک یک بولدوزر نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را با بمب ضد زره منهدم کردند.

گردان‌های القسام همچنین از هدف قرار گرفتن چهار نظامی صهیونیست توسط تک‌تیراندازان خود خبر داد.

القسام همچنین گزارش داد که هفت نظامی دیگر صهیونیست‌ را با خمپاره TBG و از فاصله صفر و یک گروه دیگر را با انفجار بمب «رعدیه» در داخل یک مسجد هدف قرار داده و آنها را کشته و زخمی کرده است.

در همین راستا، ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۵ نظامی آن در محورهای مختلف نبرد زمینی در نوار غزه زخمی شده‌اند.

حملات همه جانبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی وارد صد و یکمین روز خود شده که از طرفی شمار شهدای شهروندان فلسطینی به بیش از ۲۴ هزار نفر رسیده و از طرف دیگر رژیم صهیونیستی برای اولین بار در طول عمر ۷۵ ساله تاسیس جعلی خود ضربات سهمگینی از چهار گروه مقاومت اسلامی به طور همزمان دریافت کرده و در عین حال به هیچ یک از اهداف ادعایی خود دست نیافته است.

با گذشت بیش از ۱۰۰ روز از جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، حجم خودسانسوری نیز در ارتش رژیم صهیونیستی بسیار بالاتر رفته و خانوداه‌های نظامیان صهیونیست نیز از سرنوشت فرزندان اعزامی خود به نوار غزه اطلاع کمی دارند.

در این زمینه گاهی اتفاق افتاده است که یک خبرنگار و یا یک نظامی صهیونیست آماری ارایه می دهد و ولوله‌ای در سرزمین‌های اشغالی ایجاد می‌کند. همچون آماری که چندی پیش یک افسر صهیونیست درباره کشته‌های این رژیم در نوار غزه افشا کرد.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها