عقب‌نشینی مک دونالد از حمایت رژیم صهیونیستی 

 عقب‌نشینی مک دونالد از حمایت رژیم صهیونیستی 
شنبه 30 دی 1402 - 10:15

مک دونالد به قدری از تحریم مراکز غذایی خود آزرده شده که بیانیه‌ای صادر و در آن تاکید کرده است که از هیچ طرفی در جنگ غزه حمایت مالی و غیرمالی نمی‌کند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش، مک دونالد، غول فست فودی آمریکایی، در کشور‌های مسلمان به دلیل حمایت از کابینه رژیم اسراییل در بحبوحه کشتار دسته جمعی فلسطینیان در غزه با تحریم شدید مواجه شده است.

راشاتودی در گزارشی نوشت: شرکت مک دونالد به دلیل حمایتش از رژیم صهیونیستی با رکود تجاری قابل توجهی در چندین بازار خاورمیانه و فراتر از آن مواجه است.

این درحالی است که بعضی ها فکر می کردند طرح تحریم کالاهای اسرائیلی ثمره خاصی ندارد همچنین جنبش های تحریم کالای اسرائیلی مثلbds را طرح ناموفقی می دانستند اما عملیات طوفان الاقصی و شناختن چهره واقعی صهیونیسم نشان داد کمپانی های اقتصادی فهمیدند هرگونه وابستگی و حمایت از این رژیم کودک‌کش تبعات منفی برای آنها به دنبال دارد.
پیرو اقدامات دنیای اسلام در حمایت از مظلومین فلسطین، جنبش‌های فراوانی سرتاسر دنیا برای تحریم محصولات و خدمات و یا شرکت‌های مرتبط با رژیم اشغالگر شروع به کار کردند دو شرکت بزرگ که هدف این تحریم‌ها قرار داشتند مک دونالد و استارباکس می‌باشند.

چند هفته پیش مک دونالد مالزی با طرح شکایتی از سازمان دهندگان کمپین انزوا، عدم سرمایه‌گذاری و تحریم اسرائیل Boycott, Divestment and Sanctions (BDS) اعلام کرد که این شرکت به دلیل تبلیغات این جنبش 1.3 میلیون دلار ضرر کرده است. همچنین اقدامات مشابه توسط مسلمانان تایلند در استان های مسلمان نشین نیز صورت گرفت تا اعتراض خود به جنایات رژیم صهیونیستی و حامیان آنها را به نمایش بگذارند.

پربیننده ترین خبرها