وزرای صهیونیستی: هرگز اجازه نمی‌دهیم کشور فلسطین تشکیل شود

وزرای صهیونیستی: هرگز اجازه نمی‌دهیم کشور فلسطین تشکیل شود
يکشنبه 1 بهمن 1402 - 01:34

وزرای رژیم صهیونیستی امروز شنبه ضمن تشکیل جلسه‌ای مدعی شدند هرگز اجازه نخواهند داد کشور مستقل فلسطین تشکیل شود.

العالم-فلسطین اشغالی

«بتسلئیل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در این جلسه گفت: اجماع گسترده‌ای در اسرائیل درباره مخالفت با تشکیل کشور فلسطین و تقسیم اراضی وجود دارد. کاخ سفید هم باید از توهماتی دست بردارد که منجر به فاجعه برای اسرائیل خواهد شد.

پایگاه خبری «واللا» به نقل از اسموتریچ گزارش داد: دوستان اسرائیل باید بدانند که حرکت به سمت تشکیل فلسطین، حرکت به سمت کشتار بعدی است و خطر موجودیتی برای اسرائیل است.

وزیر انرژی رژیم صهیونیستی هم مدعی شد: تشکیل کشور فلسطین پاداشی برای تروریست و ​​خطری برای اسرائیل است و به کشتار یهودیان دامن می زند.

«میکی زوهار» وزیر فرهنگ و ورزش رژیم صهیونیستی هم در این زمینه گفت: هرگز اجازه نخوهیم داد کشور فلسطین تشکیل شود.

«میری رگو» وزیر حمل و نقل رژیم صهیونیستی هم در این خصوص ادعا کرد: تشکیل فلسطین به معنای پیروزی تروریسم است. ما به جنگ ادامه خواهیم داد، ربوده‌شدگان را آزاد خواهیم کرد و حماس را از بین خواهیم برد.

«ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی هم گفت: من همیشه مخالف کشوری به اسم فلسطین بوده‌ام.

در همین راستا، نتانیاهو کمی پیش تاکید کرد از کنترل کامل امنیتی بر کل منطقه غرب اردن کوتاه نمی‌آید و این در تضاد با کشور فلسطین است.

رئیس جمهور آمریکا ساعاتی پیش مدعی شده بود نتانیاهو به وی اعلام کرده است مخالفتی با راهکار دو دولتی و تشکیل کشور فلسطین ندارد. البته دفتر نتانیاهو، این خبر را تکذیب کرد.

ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین در واکنش به تظاهر دولت بایدن پیرامون حمایت از راهکار تشکیل دو دولت، از آمریکا خواست تنها درباره راهکار تشکیل دو دولت صحبت نکند و کشور فلسطینی را به رسمیت بشناسد.

پربیننده ترین خبرها