وحشت جهنم نبرد با مقاومت فلسطین از دوربین نظامیان صهیونیست + ویدئو

وحشت جهنم نبرد با مقاومت فلسطین از دوربین نظامیان صهیونیست + ویدئو
چهارشنبه 4 بهمن 1402 - 09:01

رسانه‌های عبری‌زبان ویدیویی را منتشر کردند که شدت درگیری‌ها میان نظامیان اسراییلی و نیروهای مقاومت در نوار غزه را به تصویر کشیده است.

العالم- فلسطین اشغالی

بنابر گزارش عربی 21، این ویدئو که توسط دوربین نصب‌شده در کلاه ایمنی ( کلاه خود) یک نظامی صهیونیست ضبط شده، گوشه‌ای از واقعیتات نبردها خشن میان نیروهای اشغالگر و نیروهای مقاومت را به تصویر کشیده است.

این ویدئو، که طبق گزارش رسانه‌های عبری حدود یک ماه پیش ضبط شده، نشان می‌دهد که شماری از سربازان اسرائیلی در جریان درگیری در داخل ساختمانی در منطقه‌ای در نوار غزه مجروح شده‌اند.

یکی از سربازان که از ناحیه صورت مجروح شده، از خانه‌ای که در آن گرفتار کمین نیروهای فلسطینی شده اند لحافی برمی‌دارد و با آن خونریزی زخم‌هایش را بند می آورد و این در شرایطی است که ترس و وحشت تمام نظامیان حاضر در این ویدیو را فرا گرفته است.

این ویدئو گروهی دیگر از نظامیان اسرائیلی را نشان می‌دهد که از شدت درگیری با نیروهای فلسطینی، کاملا خسته شده‌اند در حالی‌که نیروهای مقاومت بی‌وقفه به سمت آنها تیراندازی و یک نظامی را از ناحیه پا زخمی می‌کنند.

.

این ویدیو یک روز پس از "سخت‌ترین روز جنگ برای اسرائیل" منتشر می‌شود که طی آن، 24 نظامی این رژیم در جریان درگیری‌های خان‌یونس کشته شدند.

پربیننده ترین خبرها