رهبر انصارالله یمن: علیه مواضع صهیونیست‌‌ها بیش از 200 حمله پهپادی و 50 حمله موشکی انجام دادیم

رهبر انصارالله یمن: علیه مواضع صهیونیست‌‌ها بیش از 200 حمله پهپادی و 50 حمله موشکی انجام دادیم
پنج‌شنبه 5 بهمن 1402 - 17:51

عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن تاکید کرد: موضع آمریکا، علت اصلی تداوم جنایات رژیم صهیونیستی است.

العالم - یمن

سید عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن امروز (5 بهمن) طی سخنانی به تحولات اخیر جنگ در غزه و جنایات جنگی رژیم اشغالگر پرداخت و گفت که خسارات اقتصادی دشمن صهیونیستی با وجود حمایت مالی و نظامی آمریکا و غرب بسیار زیاد است.

او گفت: با وجود گستردگی تجاوزات، جنایت، ظلم و تهاجم رژیم صهیونیستی، دشمن نتوانسته است به اهداف اعلام شده خود دست یابد.

وی اضافه کرد، اگر مسلمانان حمایت لازم را برای ملت فلسطین و مبارزان فراهم می کردند، معادله به طور کامل تغییر می کرد.

عبدالملک الحوثی تاکید کرد: موضع آمریکا، علت اصلی تداوم جنایات رژیم صهیونیستی است.

وی ادامه داد: این آمریکاست که بر محاصره کامل غزه و بسته ماندن گذرگاه رفح اصرار و پافشاری می‌کند.

رهبر مقاومت یمن تاکید کرد: در حالی که آمریکا برای ارسال کمک‌ها به اسرائیلی‌ها اصرار می کند مانع ورود مواد غذایی و دارویی به غزه می‌شود.

الحوثی افزود: آمریکا افسران خود را برای مشارکت در جنایات صهیونیست‌ها در حق مردم غزه ارسال می‌کند.

وی درخصوص هدف قراردادن مواضع صهیونیستها گفت: نبرد ما از همان ابتدای جنگ علیه غزه، برای حمایت از ملت فلسطین است و با آنچه که در غزه رخ می دهد، ارتباط کامل دارد.

رهبر انصارالله یمن تصریح کرد: ما تاکنون بیش از 200 حمله پهپادی انجام دادیم و بیش از 50 موشک بالستیک و بالدار شلیک کردیم.

وی تاکید کرد: کشور ما به عملیات خود تا ورود مواد غذایی و دارویی به تمام ساکنان غزه و توقف جنگ جنایتکارانه رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد.

الحوثی گفت: وجدان ما و اعتقادات ما و روابط برادری ما با ملت فلسطین اجازه نمی‌دهد که در مقابل آنچه که در غزه رخ می‌دهد، سکوت کنیم.

رهبر انصارالله یمن افزود: اصرار و پافشاری آمریکا بر حمایت از جنایات صهیونسیت‌ها نمی‌تواند بر موضع ما در دفاع از فلسطین اثر بگذارد. ما هیچ‌گاه عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

وی گفت: از ابتدای عملیات در دریای سرخ 4874 کشتی تجاری عبور کرده اند که این تعداد در این مدت اندک بسیار قابل توجه است .

الحوثی تاکید کرد: از زمان آغاز عملیات همه می دانند که هدف ما آمریکا نبوده است اما این کشور فریبکاری می کند.

رهبر انصارالله یمن گفت: حمله آمریکا به کشور ما بدون تایید سازمان ملل یا شورای امنیت بوده است.

وی ادامه داد: کاری که آمریکا و انگلیس می کنند تهدید دریانوردی بین المللی و نقض حاکمیت کشورهای اطراف دریای سرخ است.

عبدالملک الحوثی خاطرنشان کرد: ما به وضوح کشتی های مربوط به رژیم اسرائیل را هدف قرار می دهیم تا امکان ارسال کمک های غذایی به ملت فلسطین فراهم شود .

وی افزود: آمریکا و انگلیس هر قدر به ما حمله کنند نتایج بر عکس می گیرند و این حمله ها هیچ تأثیری بر تصمیمات ما ندارد . ما ذخایر خود را داریم و چالش های جنگی برای ما چیز تازه ای نیستند ما در این زمینه کارآزموده ایم.نتایج حملات برعکس خواهند بود و هزینه های آن بر دشمن تحمیل خواهد شد.

رهبر انصارالله یمن اظهارداشت: از آغاز تجاوز به کشورمان آمریکایی ها نتوانستند از هدف قرار دادن کشتی‌هایشان جلوگیری کنند بلکه خود و انگلیس را به دردسر انداختند.

وی گفت: هرچه اسرائیلی ها و آمریکایی ها بر ادامه جنایت های خود پافشاری کنند، ما نیز برای جلوگیری از آن باید پیگیرتر ومصمم تر باشیم. باید اقدام گسترده و به شدت فزاینده ای برای فشار در راستای توقف جنایت های هولناک و مهيب علیه مردم فلسطین صورت گیرد.

الحوثی گفت: ملت هایی که از سرکوب شدید رژیم های خود رنج می برند می توانند برای تحریم محصولات آمریکایی و اسرائیلی تلاش کنند.

وی ادامه داد: مردم ما در یمن هرگز غزه را تنها نمی گذارند و با نادیده گرفتن آنها در خانه نمی مانند، بلکه به راهپیمایی های گسترده خود ادامه می دهند.

رهبر انصارالله یمن در پایان گفت: مردممان را به ادامه برگزاری راهپیمایی های بسیار گسترده هفتگی دعوت می کنیم. همه را به اجتماع بزرگ و راهپیمایی فردا جمعه در میدان السبعین صنعا و دیگر شهرهای یمن دعوت می کنیم.

پربیننده ترین خبرها