"ضیف"، "ابوعبیده" و "سید حوثی" در استانبول +فیلم

دوشنبه 9 بهمن 1402 - 15:10

ده ها خودرو در خیابان های استانبول ترکیه در حمایت از ملت یمن و مقاومت فلسطین به حرکت درآمدند.

العالم - یمن

شرکت کنندگان در این تظاهرات پرچم فلسطین را روی خودروهای خود نصب و اقدام به حمل عکس هایی از فرماندهان گردان قسام یعنی محمد ضیف و ابو عبیده از رهبران حماس و سید عبدالملک حوثی، رهبر جنبش انصار الله یمن روی خودروهای خود کردند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات با سردادن شعارهایی در حمایت از انصارالله، با ملت یمن اعلام همبستگی و تجاوز آمریکا و انگلیس به یمن را محکوم کردند.

شهروندان ترکیه دیروز یکشنبه هم تجمع گسترده ای در مقابل کنسولگری رزیم صهیونیستی در استانبول به نشانه همبستگی با شهروندان غزه که در معرض نسل کشی قرار گرفته اند، به پا کردند.

تظاهرکنندگان عکس سید عبد الملک حوثی را نیز در دست گرفتند و از مواضع یمن در حمایت از ملت فلسطین حمایت کردند و در محکومیت رژیم صهیونیستی و جنایات آن در غزه شعار دادند.

تظاهرات کنندگان ادامه جنایات این رژیم را در سایه سکوت محافل بین المللی محکوم کردند و خواستار تحرک فوری و جدی آزادگان جهان برای مهار کردن جنایات این رژیم در غزه و محاکمه سران رژیم به سبب جنایات هولناک در غزه شدند.

آنها همچنین در حمایت از یمن که در جنگ با رژیم صهیونیستی و استکبار آمریکا و انگلیس به پا خواسته است، شعار دادند و تجاوزات آمریکا و انگلیس به یمن را محکوم کردند.

پربیننده ترین خبرها