گزارش خبرنگار العالم از بیمارستان ابن‌سینا جنین/ واکنش قابل تامل پدر شهدا ترور امروز جنین

سه شنبه 10 بهمن 1402 - 23:15

شهروندان فلسطینی در شهر جنین و اردوگاه آن امروز سه شنبه پیکر شهیدان محمد و باسل ایمن الغزاوی و محمد ولید جلامنه را تشییع کردند، این سه شهید توسط یگان‌های ویژه «مستعرب» ارتش اشغالگر صهیونیستی در بیمارستان ابن سینا در مرکز جنین ترور شدند.

العالم - فلسطین اشغالی

هیچ عامل بازدارنده بین المللی وجود ندارد که اسرائیل را از ارتکاب جنایت علیه فلسطینیان منع کند.

تروریست‌های صهیونیست در لباس پزشکان سه جوان را در بیمارستان ابن سینا در مرکز جنین ترور کردند که یکی از این شهدا به علت بمباران پهپاد اسرائیلی مجروح و تحت مداوا بود.

توفیق الشوبکی سخنگوی رسانه‌ای بیمارستان ابن سینا به شبکه العالم گفت: «بیمارستان متعلق به همه مردم فلسطین است، ما شاهد این اتفاق ناگوار بودیم و متأسفانه جز امیدواری به تکرار نشدن این اتفاقات، کاری از دست ما برنمی‌آید.»

در بیانیه مشترک شین‌بت و ارتش اشغالگر اعلام کردند که توانستند محمد جلامنه، از رهبران گردان‌های قسام و باسل الغزاوی و برادرش محمد، فرماندهان گردان جنین را ترور کنند.

پدران نمی توانند رفتن یک فرزندانشان را تاب آورند چه رسد که همه فرزندانش همزمان شهید شوند اما پدر شهیدان محمد و باسل ایمن الغزاوی، صبورانه حمد خدا را می‌گوید.

بهای گزافی که مقاومت در جنین پرداخت، نتوانست اراده آنها را برای ادامه حرکت در راه آزادی از بین ببرد.

یکی از رزمندگان مقاومت به خبرنگار شبکه العالم گفت: «رفتار رژیم اشغالگر وحشیانه بوده و هست. دیگر چه انتظاری از آن داریم؟ اما مقاومت به یاری خداوند ادامه دارد. رحمت خداوند بر شهیدان! به اذن خداوند قوی و قوی‌تر خواهیم بود و از یاری و حمایت پروردگارمان بهره‌مند خواهیم شد و او همیشه با ماست.»

کابینه رژیم اشغالگر در ادامه تلاشی بیهوده برای از بین بردن مبارزان مقاومت طی سال‌های حضورش در فلسطین اشغالی، وارد بیمارستان شد و در بیانیه‌ای به شهرک‌نشینان اعلام کرد: «موفق شده است از شر جوانانی که در حال انجام عملیات بر ضد آنها بودند، خلاص شود.»

پربیننده ترین خبرها