رزمایش مرکب دریایی ایران،‌ چین و روسیه برگزار می‌شود

رزمایش مرکب دریایی ایران،‌ چین و روسیه برگزار می‌شود
دوشنبه 16 بهمن 1402 - 13:44

رزمایش مرکب دریایی ایران چین و روسیه تا پایان سال برگزار می‌شود.

العالم - ایران

امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در مرکز آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی و آمادگاه شمال کشور در منجیل اظهار داشت: در رزمایش دریایی مشترک ایران با روسیه و چین که تا پایان سال برگزار می‌شود، از دیگر کشور‌ها هم دعوت شده است تا در این رزمایش شرکت کنند.

دریادار ایرانی مهم‌ترین راهبرد نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را در شرایط حاضر حفظ و حراست از منافع و منابع اقتصادی نظام اسلامی و مردم دانست و افزود: این رزمایش با هدف تأمین امنیت منطقه و منافع مشترک اجرا می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: ما با همراهی کشتی‌های ایران در دریا، از کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران حراست و برای تأمین امنیت و ایمنی به کشور‌هایی که نیاز به حمایت دارند کمک می‌کنیم.

وی همچنین گفت: با پشتیبانی‌های وزارت دفاع و نیرو‌های مسلح، تا پایان امسال الحاق چند کشتی به ناوگان نیروی دریایی پیش بینی شده است.

در این مراسم، دریادار دوم تکاور دریایی ستاد گودرز بهرامی فرمانده سابق آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی منجیل هم با اشاره به تلاش 10 ساله برای پیشرفت و توسعه برنامه‌های نرم افزاری و سخت افزاری در این مرکز، از آمادگی همه نیرو‌های این پایگاه خبر داد.

پربیننده ترین خبرها