نصب بیلبورد علیه نتانیاهو در سراسر اراضی اشغالی؛ گناهکار تویی!

نصب بیلبورد علیه نتانیاهو در سراسر اراضی اشغالی؛ گناهکار تویی!
دوشنبه 16 بهمن 1402 - 16:20

منابع رژیم صهیونیستی یکشنبه شب گزارش دادند که مخالفان نخست وزیر تل آویو بیلیوردهایی در سراسر اراضی اشغالی نصب کرده اند که روی آنها خطاب به نتانیاهو نوشته شده است: گناهکار تویی!

العالم - فلسطین اشغالی

به نقل از خبرگزاری «سما» فلسطین، براساس گزارش رسانه های صهیونیستی، شهرک‌نشینان صهیونیست با نصب بیلبوردهایی در سرتاسر اراضی اشغالی ۱۹۴۸ نتانیاهو را مقصر وضعیت کنونی و شکست در برابر مقاومت در غزه معرفی کردند.

روی این بیلبوردها نوشته شده است: نخست وزیر! گناهکار تویی!

این بیلبوردها پس از آن نصب شده اند که تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای آزادی اسرا از طریق توسل به زور و بمباران مناطق مختلف غزه با شکست روبه رو شده‌ است.

همچنین روز شنبه شماری از شهرک‌نشینان اراضی اشغالی با هدف تسریع در توافق آزادی اسرای صهیونیست در مرکز تل‌آویو تجمع اعتراضی برپا کردند.

هفته گذشته نیز همزمان با تشکیل جلسه کابینه جنگ رژیم درباره توافق آتش‌بس در غزه، خانواده اسرای صهیونیستی در مقابل این وزارتخانه در تل‌آویو برای اجرای توافق مبادله اسرا تظاهرات کردند.

بر پایه گزارش‌ها، معترضان که خواستار انجام توافق با حماس برای مبادله اسرا هستند، راه ارتباطی بین درخ بگین – تل آویو را مسدود کردند.

شنبه گذشته نیز پلیس رژیم صهیونیستی با توسل به زور و خشونت، شرکت‌کنندگان در تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در نزدیکی میدان پاریس در شهر قدس را متفرق کرد.

خانواده‌های اسرای رژیم صهیونیستی در این تظاهرات در منطقه «کفار سابا» واقع در شمال تل‌آویو، خواستار انحلال کابینه نتانیاهو و برگزاری انتخابات زودهنگام شدند.

شهرک‌نشینان همچنین در مرکز فرهنگی در مرکز شهر تل آویو تظاهرات کردند و خواستار انحلال فوری کابینه و برکناری نتانیاهو شدند.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها