اشغالگران ادعا می کنند که دفتر برادر یحیی السنوار را پیدا کرده اند

دوشنبه 16 بهمن 1402 - 17:38

آویخای آدرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که گروهی از تیپ گیواتی ارتش رژیم صهیونیستی دفتر محمد السنوار را در نوار غزه پیدا کردند.

العالم- فلسطين

آدرعی در پایگاه ایکس گفت: نیروهای تیپ گیوتی در بخشی از درگیری ها در غرب خان یونس به پایگاه «القادسیه» که پایگاه اصلی تیپ خان یونس و دارای مجتمع های زیادی است، حمله و دفتر محمد السنوار برادر یحیی السنوار را داخل مجتمع پیدا کردند.

وی مدعی شد این پایگاه توسط عناصر "القسام" با مواد منفجره بمب گذاری شده بود و بسیاری از عناصر "القسام" که " کنار پایگاه سنگر گرفته بودند، با شلیک تک تیرانداز، شلیک گلوله تانک و پشتیبانی نیروی هوایی از بین رفتند.."

آویخای آدرعی گفت: حماس از پایگاه "القادسیه" برای آموزش نیروهای خود برای انجام حمله 7 اکتبر استفاده کرده است، زیرا این پایگاه دارای مجتمع های آموزشی محوری است که در برخی از آنها مدل هایی یافت می شود که ورودی های کیبوتس ها، پایگاه ها وخودروهای زرهی ارتش رژیم را شبیه سازی می کرده است.

به ادعای وی، این پایگاه دارای انبارهایی برای نگهداری راکت و دهانه های تونل بود که به زیرساخت های زیرزمینی مورد استفاده حماس منتهی می شد و «یک دستگاه تراش برای ساخت وسایل جنگی و زیرساخت ها و همچنین مقدار بسیار زیادی وسایل جنگی شامل موشک‌های ضد تانک، موشک‌های آرپی‌جی، مسلسل‌های FN-MAG، مواد منفجره کنار جاده‌ای، نارنجک‌های دستی و غیره در آن بود.

ارتش رژیم صهیونیستی دیروز یکشنبه از حمله نیروهایش به یک «محل آموزشی متعلق به جنبش حماس» خبر داد و خاطرنشان کرد که این مرکز محلی است که برای حمله 7 اکتبر آماده‌سازی شده بود.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها