باریکه غزه؛ گور جمعی برای کودکان

سه شنبه 17 بهمن 1402 - 09:34

در جنگ نسل‌کشی توسط نتانیاهو علیه فلسطینیان، بیش از 15 هزار کودک در باریکه غزه تاکنون شهید یا مفقود و هزاران کودک مجروح و آواره شده‌اند.

العالم - فلسطین اشغالی

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی که سال‌ها تلاش کرد در مبارزات انتخاباتی خود با چهره‌ای علاقمند به کودکان ظاهر شود، حال در جنگ علیه باریکه غزه نقاب از چهره برداشته است. تمام جهان در حمله‌های وحشیانه و مداوم وی به غزه شاهدند جنایتکاری که تاکنون نقش بره را بازی می‌کرد، در حقیقت گرگی است که به کودکان هم رحم نمی‌کند و آنچنان کشتاری به راه انداخته که جهان هرگز شاهد آن نبوده است.

در جنگ نسل‌کشی توسط نتانیاهو علیه فلسطینیان، تاکنون بیش از 15 هزار کودک در باریکه غزه شهید یا مفقود و هزاران کودک مجروح و آواره، شده‌اند و به گفته سازمان‌های بین المللی و حقوق بشر این باریکه به بزرگترین گور دسته‌جمعی برای کودکان تبدیل شده است.

حتی نوزادان نیز از قتل‌عام توسط نظامیان اشغالگر در امان نیستند و آنها که از بمباران شدید جان سالم به در برده‌اند و هنوز زنده هستند، به دلیل محاصره و کمبود شیر خشک با تهدید مرگ مواجه هستند.

مشاهده این همه صحنه‌های دردناک قلب هر انسانی را به درد می‌آورد به طوری که حتی دیدن آن قابل تحمل نیست و فریادهای اعتراض مردم در کشورهای مختلف جهان بلند شده اما کابینه رژیم اشغالگر همچنان بیرحمانه به نسل کشی مردم فلسطین و کشتار غیرنظامیان و کودکان ادامه می‌دهد.

پربیننده ترین خبرها