گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و سوئد

چهارشنبه 18 بهمن 1402
22:16
گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و سوئد حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و توبیاس بیلستروم، وزیر امور خارجه سوئد درخصوص آخرین وضعیت مناسبات دوجانبه گفتگو کردند.

العالم - ایران

در تماس تلفنی عصر امروز حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و توبیاس بیلستروم، وزیر امور خارجه سوئد درخصوص آخرین وضعیت مناسبات دوجانبه گفتگو شد.

در این گفتگو طرفین ضمن اشاره به سابقه تاریخی مناسبات دو کشور، ضرورت رایزنی در حوزه‌های مورد علاقه و تقویت رایزنی‌های دیپلماتیک را مورد تاکید قراردادند.

تبادل نظر درباره برخی موضوعات کنسولی از دیگر محورهای مطرح در این دور از گفت‌وگوها بود.

0% ...

آخرین اخبار

خودداری افسران لبنانی از گرفتن عکس با هیأت اسرائیلی


بازی جدید نتانیاهو برای فرار از سقوط و تعویق انحلال کنست


عمان از ایجاد یک مسیر دریایی موقت در تنگه هرمز خبر داد


رونمایی از پرچم‌های کرنر به یاد شهدای میناب


جزئیات اقتصادی تفاهم‌نامه ایران و آمریکا از زبان رئیس‌ بانک مرکزی


برگزاری نشست وزرای نفت و انرژی بریکس در هند


برخلاف ادعاها؛ ناتو رسماً همکاری با آمریکا علیه ایران را پذیرفت!


اظهارات جنجالی تاکر کارلسون درباره نقش اسرائیل در آینده اروپا


سازمان ملل خواستار پایبندی همه طرف‌ها به آتش‌‍بس در لبنان شد


وزیر نفت عازم هند شد