الحوثی: حملات آمریکا و انگلیس هیچ تاثیری در کاهش توان نظامی ما ندارد

الحوثی: حملات آمریکا و انگلیس هیچ تاثیری در کاهش توان نظامی ما ندارد
پنج‌شنبه 19 بهمن 1402 - 18:03

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد: حملات آمریکا و انگلیس هیچ تاثیری در کاهش توانمندی کشور ما ندارد، اظهارات آمریکایی ها در مورد تأثیر حملات آنها بر توانایی‌های نظامی ما صرفاً برای حفظ آبرو است.

العالم - یمن

به گزارش العالم، «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن عصر امروز (پنج‌شنبه) در سخنانی با اشاره به تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه گفت: تجاوز به غزه به رغم آنکه بیشترین جنایت در آن روی داد؛ اما باعث ناامیدی و شکست دشمن صهیونیستی شد.

وی افزود: دشمن صهیونیستی ۲۳۷۰ قتل عام در غزه مرتکب شده است؛ قتل عام در غزه بهترین دلیل بر خوی جنایتکارانه دشمن صهیونیستی برای نابودی مردم فلسطین است؛ دشمن صهیونیستی در وحشیانه‌ترین جنایت خود اقدام به قتل کودکان فلسطینی در غزه در برابر دیدگان خانواده‌هایشان کرده است.

رهبر انصارالله یمن گفت: ارتش اشغالگر به حمله به بیمارستان‌ها، کادر‌های پزشکی و آمبولانس‌ها و جلوگیری از ورود دارو به غزه ادامه می‌دهد؛ دشمن صهیونیستی مانع ورود آمبولانس برای انتقال مجروحان می‌شود تا آنان را به قتل برساند.

وی خاطرنشان کرد: پهپاد‌های شناسایی آمریکایی انگلیسی زمینه را برای قتل عام آوارگان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی فراهم می‌کنند و نقشی اساسی در فراهم نمودن زمینه حمله به رفح ایفا می‌کنند.

الحوثی ادامه داد: آوارگان فلسطینی و اهالی غزه به طور همزمان با مشکلاتی مانند بمباران، گرسنگی، تشنگی و بیماری مواجهند.

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی بیان کرد: دشمن صهیونیستی ارتباطات در غزه را قطع کرده و شهر‌های و روستا‌ها را از یکدیگر جدا نموده که باعث افزایش رنج مردم شده است.

وی تأکید کرد: پس از گذشت ۴ ماه از حمله اسرائیلی به غزه هنوز اقدامی جدی از سوی نهاد‌های بین‌المللی برای توقف جنگ انجام نشده است؛ تاکنون اقدام بین‌المللی مؤثری برای جلوگیری از ظلم اسرائیلی در غزه و توقف جنایات این رژیم انجام نشده است.

الحوثی افزود: آمریکا نقشی کلیدی و اساسی در کوتاهی و شکست جامعه بین‌المللی در انجام اقدامی مؤثر در قبال غزه دارد.

رهبر انصارالله یمن اظهار داشت: دشمن صهیونیستی در زمینه نابودی رزمندگان فلسطینی با شکست مواجه شده است؛ عملیات مشترک رزمندگان فلسطینی در غزه باعث افزایش همکاری و هم افزایی آنان شده است.

وی ادامه داد: عملیات گروه‌های مقاومت در غزه در زمینه نابودی خودرو‌های دشمن، تک تیراندازان و درگیری با نیرو‌های صهیونیستی مؤثر بوده است.

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی بیان کرد: پایداری و دلاورمردی رزمندگان و مردم فلسطین، صفحه‌ای درخشان در تاریخ فلسطین است.

الحوثی تأکید کرد: دشمن صهیونیستی در تحقق اهداف اعلام شده خود در زمینه نابودی رزمندگان مقاومت ناکام ماند. رژیم صهیونیستی به رغم بمباران غزه و انهدام آن، در زمینه بازگرداندن اسرایش بدون قرارداد مبادله با شکست مواجه شده است.

الحوثی همچنین گفت: به اعتراف آمریکا، دشمن صهیونیستی به ۵ سال زمان برای جبران زیان‌های وارده به آن در تمام سطوح نیازمند است.

رهبر انصارالله یمن اظهار داشت: یکی از نشانه‌های شکست ارتش صهیونیستی افزایس مدت سربازی است.

وی تصریح کرد: روی آوردن دشمن صهیونیستی به مذاکره نشانه آشکار بر ناامیدی دشمن صهیونیستی و آمریکاست.

عبدالملک الحوثی گفت: دشمن صهیونیستی به جنگ‌های رعد‌آسا و کوتاه مدت عادت کرده لذا خارج کردن یگان‌های نظامی‌اش برای بازسازی نشانه فرسودگی ارتش آن است.

او اظهار داشت: به دلیل کارآمدی جبهه عراق، آمریکایی‌ها رویارویی خود را تشدید کردند و رهبران مجاهد و عزیز آن را هدف قرار دادند.

الحوثی همچنین گفت: شهادت رهبرانی را که به خاطر سهم بزرگشان در حمایت از مردم فلسطین مورد هدف دشمن آمریکایی قرار گرفتند، به برادران مجاهد خود در عراق تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: جبهه یمن تا پایان تجاوز به غزه و محاصره آن، به هدف قرار دادن دشمن و به عملیات دریایی خود ادامه خواهد داد.

الحوثی افزود: ما در این هفته دشمن را در‌ام الرشراش (ایلات) هدف قرار دادیم و دیگر آنطور که دشمن انتظار داشت، امنیت در این منطقه برقرار نیست و فعالیت در آن بندر مختل شد.

رهبر انصارالله یمن اظهار داشت: صهیونیست‌ها در‌ام الرشراش دائماً در اضطراب و ترس هستند و وضعیت اقتصادی در آنجا به وضوح تحت تأثیر قرار گرفته است.

وی بیان کرد: حرکت کشتی‌های اسرائیلی از باب المندب و آن سوی دریای سرخ کاملاً متوقف شده و این یک دستاورد و پیروزی واقعی است.

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی عنوان کرد: برای اولین بار از زمان جنگ جهانی دوم تاکنون، کشتی‌ها و ناو‌های آمریکایی هدف واقع می‌شوند.

وی افزود: آمریکا به جای آنکه مجوز ورود غذا و دارو به غزه را صادر کند، وارد جنگ شده است. راه حل درست آن است که محاصره غزه پایان یابد و غذا و دارو وارد این منطقه شود.

رهبر انصارالله یمن خاطر نشان کرد: شرکت‌های باربری دریایی دریافته‌اند که درگیری ما به آمریکا و انگلستان به خاطر تجاوز این دو به کشورمان است. متضرر واقعی از عملیات ما در دریای سرخ، اسرائیل، آمریکا و انگلستان هستند.

الحوثی گفت: حملات آمریکا و انگلیس به کشورمان در این هفته 86 حمله بوده و تاثیری در محدود کردن توان ما نداشته است. حملات آمریکا و انگلیس هیچ تاثیری در کاهش توانمندی کشور ما ندارد.

وی افزود: اظهارات آمریکایی ها در مورد تأثیر حملات آنها بر توانایی های نظامی ما صرفاً برای حفظ آبرو است.

پربیننده ترین خبرها