دیدار دبیرکل جهاد اسلامی با سید حسن نصرالله

دیدار دبیرکل جهاد اسلامی با سید حسن نصرالله
دوشنبه 23 بهمن 1402 - 12:16

زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز (دوشنبه) با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

العالم - لبنان

«زیاد النخاله» صبح امروز (۲۳ بهمن) با سید حسن نصرالله دیدار کرد و طرفین آخرین تحولات سیاسی و میدانی غزه و کرانه باختری و شرایط دیگر جبهه‌های محور مقاومت را مورد بررسی قرار دادند.

در این دیدار همچنین دو طرف بر لزوم ایستادگی و ثبات‌قدم تا تحقق پیروزی تأکید کرده و در خصوص احتمالات موجود در صحنه و تحولات مورد انتظار در سطوح میدانی و سیاسی گفت‌و‌گو کردند.

دبیرکل حزب‌الله لبنان روز شنبه نیز با حسین امیر عبداللهیان وزیر خارجه ایران دیدار کرده بود؛ دیدارهایی که با هدف هماهنگی هرچه بیشتر جبهه مقاومت در نبرد با رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد. همچنین این دیدارها در شرایطی است که ارتش اشغالگر خود را مهیای ورود به شهر رفح می‌کند، اقدامی که با اعتراض بسیاری کشورها حتی آمریکا و فرانسه و آلمان مواجه شده و دولت مصر نیز تهدید کرده است که در صورت حمله به رفح، از توافق کمپ دیوید خارج خواهد شد.

همزمان با این دیدارها، ارتش اشغالگر نیز مجبور شده است یک لشکر بزرگ خود را از غزه به مرز لبنان منتقل کند. روز گذشته رادیو ارتش اسرائیل خبر داد که لشکر ۳۶ این رژیم که در منطقه النصیرات غزه مستقر بود، پس از هفته‌ها بحث و جدل میان فرماندهان نظامی، سرانجام به مرز مرز لبنان گسیل شد، اقدامی که نشان می‌دهد اشغالگران برای نبرد در دو جبهه با کمبود شدید نیرو و امکانات مواجه هستند.

فارس

پربیننده ترین خبرها