حمله سگ‌ها به نظامیان ارتش اشغالگر در غزه

حمله سگ‌ها به نظامیان ارتش اشغالگر در غزه
چهارشنبه 25 بهمن 1402 - 12:20

رسانه‌های عبری اعلام کردند بیش از یک‌هزار سگ از نوار غزه به اراضی اشغالی وارد شده‌اند و به سربازان و مسئولان ارشد اشغالگر مستقر در مرزهای باریکه غزه حمله می‌کنند.

العالم- فلسطین اشغالی

به گزارش العالم، رسانه رسمی رژیم صهیونیستی (کان) گزارش داد "صدها سگ ولگرد در غزه به نیروهای نظامی مستقر در شمال غزه نزدیک می‌شوند و شروع به پارس کردن می‌کنند و دندان نشان می‌دهند و سعی می‌کنند این نظامیان را گاز بگیرند. تاکنون سربازان حملات این سگ‌ها را دفع کرده و توانسته اند از هرگونه آسیب آنها محفوظ بمانند".

بنابر اذعان رسانه صهیونیستی، پدیده سگ های ولگرد در حالی است که این رژیم با حملات گسترده و کشتار جمعی در غزه بخش عظیمی از خانه های این منطقه را منهدم و ساکنان آن را به خاک و خون کشیده و یا مجبور به تخلیه محل زندگی کرده است، در چنین شرایطی نیز بعید نیست که حیوانات خانگی بدون آب و غذا رها شده باشند.

"سازمان طبیعت و پارک‌ها" تخمین زده که بیش از یک‌هزار سگ ولگرد از نوار غزه به فلسطین اشغالی نفوذ کرده‌اند. این سازمان تصریح کرد که این سگ‌ها حیوانات وحشی به‌ویژه حیوانات مزرعه را شکار می‌کنند و همچنین "شمار زیادی از این سگ‌ها به دامپروری‌های اطراف شهرک‌های غلاف غزه حمله، و گوساله‌ها را شکار کرده‌اند، و حالا هم نظامیان را هدف حملات‌شان قرار داده‌اند".

پیشتر نیز روزنامه صهیونیستی "یدیعوت آحارونوت" گزارش داده بود که ساکنان نوار غزه سگ‌هایی را در حیاط منازل خود بسته‌اند تا از این طریق بتوانند سگ‌های نظامیان اسرائیلی را بترسانند و در انجام عملیات‌های این سگ‌ها، خلل ایجاد کنند.

از سگ‌های ارتش اسراییل برای پاکسازی اولیه مناطقی استفاده می‌شود که نظامیان صهیونیست قصد دارند وارد آن شوند. یدیعوت آحارونوت، استفاده ساکنان غزه از سگ‌های عظیم‌الجثه را "پدیده جدیدی" توصیف کرده است.

پربیننده ترین خبرها