گزارش العالم از پشت پرده حملات صهیونیست ها به آنروا

پنج‌شنبه 26 بهمن 1402 - 12:28

صدها شهرک نشین افراطی به همراهی معاون شهردار قدس اشغالی تظاهراتی در مجاورت مقر آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) برپا کردند و با شعار «قدس، غزه نیست»، خواستار بسته شدن مقر اصلی این سازمان در محله شیخ جراح شدند.

العالم _ فلسطین

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم در قدس اشغالی، شهرک نشینان افراطی صهیونیست که کنترل مراکز تصمیم گیری در رژیم اشغالگر اسرائیل را در دست دارند، با برپایی تظاهرات و محاصره مقر آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی در محله شیخ جراح در قدس اشغالی، خواستار بسته شدن قطعی آن شدند.

محمد علیان مدیرکل اردوگاه های فلسطینی به خبرنگار العالم گفت: تحرکات ضد آنروا، چیز جدیدی نیست بلکه اشغالگران و آمریکایی ها از قدیم به دنبال پایان دادن به کار آنروا بودند، نهاد بین المللی که تامین نیازهای اولیه و غذای 6 میلیون پناهنده فلسطینی را برعهده دارد.

وی گفت: تحرکات صهیونیست ها تلاشی است برای خلاصی از مشکل پناهندگان، لغو حق بازگشت و پایان دادن به همه مسایل مربوط به بازگشت فلسطینیان است.
امجد شهاب، از تحلیلگران سیاسی نیز به خبرنگار العالم گفت: ما در مرحله اجرای وعده های انتخاباتی اشغالگران و پایان دادن به قضیه فلسطین هستیم. آنروا نماد حق بازگشت فلسطینیان و همچنین نماد نکبت (تاسیس رژیم صهیونیستی) است، بنابراین آنها می خواهند این حق را لغو و طرح آواره کردن فلسطینی ها را اجرایی کنند.

مقر اصلی آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی در قدس اشغالی صدها کارمند بین المللی و همچنین از عرب ها و فلسطینی ها دارد، پس از این که کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) با اکثریت آرا به بستن مقر آن رأی داد، همواره از طرف گروه های افراطی صهیونیست و شهرک نشینان با تهدید مواجه شده است.

پربیننده ترین خبرها