حزب الله لبنان ۱۰ پایگاه‌ نظامی ارتش رژیم اسرائیل را هدف قرار داد

حزب الله لبنان ۱۰ پایگاه‌ نظامی ارتش رژیم اسرائیل را هدف قرار داد
جمعه 27 بهمن 1402 - 22:22

حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌‌های جداگانه اعلام کرد که ۱۰ پایگاه‌ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف حملات امروز خود قرار داده است.

العالم - لبنان

مقاومت اسلامی لبنان بامداد امروز جمعه با صدور بیانیه‌‌های اعلام کرد که رزمندگان مقاومت در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و حمایت از مقاومت شجاع و شرافتمند آن ده پایگاه‌ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را با سلاح‌های مناسب هدف قرار دهند، که به شرح زیر می‌باشد.

- بخش شرقی:

1- در ساعت 10:40 تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی در «رویسات العلم» در مزارع شبعا اشغالی با سلاح های مناسب هدف قرار گرفت و مستقیما به اهداف مورد نظر اصابت کردند.
2- در ساعت 12:45 پادگان «زبدین» در مزارع اشغالی شبعا با موشک فلق هدف قرار گرفت.
3- در ساعت 13:18 تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی در پایگاه «المرج» با سلاح های مناسب هدف قرار گرفت و مستقیما به اهداف مورد نظر اصابت کردند.
4- در ساعت 16:30 پایگاه «السمّاقه» هدف حملات موشکی قرار گرفت.
5- در ساعت 17:55 شهرک صهیونیست‌نشین «کریات شمون» در واکنش اولیه به کشتار «النبطیه» و «الصوّانه» با ده ها راکت کاتیوشا مورد هدف قرار گرفت.
6- ساعت 21:15 پادگان «کریات شمونه» در پاسخ به کشتار «النبطیه» و «الصوّانه» با تعدادی موشک «فلق» هدف قرار گرفت و موشک‌ها مستقیما به اهداف مورد نظر اصابت کردند.

- بخش غربی:

1- در ساعت 12:25 تجهیزات جاسوسی رژیم اسرائیل در پایگاه «راهب» با سلاح های مناسب هدف قرار گرفت و مستقیما به اهداف مورد نظر اصابت کردند.
2- در ساعت 17:15 تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در اطراف پادگان «زرعیت» هدف حملات موشکی قرار گرفت.
3- در ساعت 17:30 پایگاه «برکه ریشا» هدف حملات موشکی قرار گرفت و مستقیما به اهداف مورد نظر اصابت کردند.
4- در ساعت 17:40 تجهیزات جاسوسی رژیم اسرائیل در پایگاه دریایی «الناقوره» با سلاح های مناسب هدف قرار گرفت.

پیش از این گروه‌های مقاومت در عراق و یمن به رژیم صهیونیستی هشدار داده بودند چنانچه حملات و جنگ علیه غزه را متوقف نکند، آن‌ها نیز عملیات خود علیه صهیونیست‌ها و حامیان آن‌ها را از سر خواهند گرفت.

تسنیم

پربیننده ترین خبرها