به دنبال حملات رژیم صهیونیستی صورت گرفت؛

بازگشت دوباره آوارگان فلسطینی از رفح به بیمارستان «شهدای الاقصی» + فیلم

شنبه 28 بهمن 1402 - 21:32

به دنبال حملات و بمباران مداوم رژیم اسرائیل به شهر رفح، فلسطینیان آواره که مجبور به مهاجرت به این شهر شده بودند، بار دیگر در حال بازگشت به بیمارستان شهدای الاقصی هستند.

العالم - فلسطین

خبرنگار شبکه خبری العالم در غزه، درگزارشی از حیاط بیمارستان شهدای الاقصی در شهر دیرالبلح درباره آواره شدن مجدد شهروندان فلسطینی خاطرنشان کرد: بیش از یک ماه پیش حیاط این بیمارستان کاملا خالی بود و شهروندان آواره فلسطینی در سایه احساس ناامنی در اینجا به شهر رفح در جنوب نوار غزه نقل مکان کردند اما اکنون دوباره به دنبال تهدید رژیم صهیونیستی به حمله به شهر رفح، در جستجوی امنیت از این شهر به حیاط بیمارستان شهدای الاقصی بازگشته اند تا در آنجا پناه گیرند.

ابومازن یکی از شهروندان آواره فلسطینی در بیمارستان شهدای الاقصی است. او در ابتدا در حیاط این بیمارستان چادر برپا کرد اما سپس با حملات رژیم اسرائیل و نبود امنیت چادر خود را با کمک مردم جمع کرد و به سمت شهر رفح رفت اما با توجه به این این که شهر رفح اکنون زیر حملات رژیم اسرائیل ناامن شده است، دوباره به حیاط بیمارستان بازگشته و درحال برپا کردن چادر است.

ابومازن به خبرنگار العالم گفت: بمباران مداوم اسرائیل در شهر رفح مردم را مجبور به بازگشت به این مکان کرد زیرا دشمن به کسی رحم نمی کند.

به گزارش خبرنگار العالم، در حالی که شهر رفح در معرض تهدید و حملات ارتش رژیم صهیونیستی قرار دارد و شهروندان فلسطینی درحال ترک آنجا و جستجو برای یافتن سرپناه جدیدی هستند، آوارگان بار دیگر به بیمارستان شهدای الاقصی برای برپا کردن چادر بازگشته اند و مردم از "مرگ به مرگ" فرار می کنند زیرا نمی دانند که امنیت کجاست و جای امنی برای آنها نیست.

پربیننده ترین خبرها