عملیات نیروهای وزارت کشور یمن علیه عناصر تکفیری

عملیات نیروهای وزارت کشور یمن علیه عناصر تکفیری
سه شنبه 1 اسفند 1402 - 22:27

وزارت کشور یمن از اجرای عملیاتی علیه عناصر تکفیری در استان البیضاء در مرکز این کشور خبر داد.

العالم - یمن

سرویس های امنیتی وابسته به وزارت کشور یمن جزئیات عملیات امنیتی پیشگیرانه در سحرگاه امروز در منطقه خشعه در بخش قریشی استان البيضاء را اعلام کرد.

اجرای این عملیات در حنکه آل المسعود در بخش قریشی استان البضاء ، به پاکسازی این منطقه از عناصر تکفیری و هلاکت تعدادی از خطرناک ترین اعضای گروه تروریستی داعش، از جمله سرکردگان آنان منجر شد.

خبرگزاری صبا به نقل از یک منبع امنیتی گزارش داد که این عناصر در آستانه انجام عملیات انتحاری در روزهای آینده در پایتخت، صنعا و برخی استان‌ها بودند.

این منبع خاطرنشان کرد: در چارچوب اقدامات تجاوزکارانه آمریکا و انگلیس به جمهوری یمن در حمایت از جنایات نسل کشی دشمن صهیونیست و به دلیل مواضع یمن و ایفای مسئولیت خود در حمایت از فلسطینی‌های محاصره شده، دستگاه های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس برای اجرای عملیات جنایتکارانه، امکانات خود را در اختیار گروه های تکفیری حاضر در منطقه خشعه قرار دادند تا برای ترور مردم حنکه، منطقه آل مسعود و حومه آن مورد استفاده قرار گیرد. جزئیات این عملیات جنایتکارانه در آینده اعلام خواهد شد.

دستگاه های امنیتی یمن ضمن قدردانی از تلاش‌های مردم آزاده منطقه و به طور کلی استان بیضاء که به نابودی سریع این عناصر تکفیری کمک کرد، از شهروندان خواستند تا هوشیاری و توجه بیشتری داشته باشند و هرگونه تحرکات مشکوک این عوامل جنایتکار را برای تامین امنیت کشور و حفظ منافع عمومی شهروندان را گزارش کنند.

سرویس‌های امنیتی به مردم بزرگ یمن اطمینان دادند که برای تعقیب و دستگیری هر کسی که به خود جسارت تعرض به امنیت شهروندان را بدهد، از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد و سخت می‌کوشند تا گروه‌های تکفیری در کشور ایمان و حکمت (یمن) هیچ جای امنی نداشته باشند.

پربیننده ترین خبرها