حماس: عملیات امروز قدس اشغالی پاسخ طبیعی به کشتارها و جنایات اشغالگران است

حماس: عملیات امروز قدس اشغالی پاسخ طبیعی به کشتارها و جنایات اشغالگران است
پنج‌شنبه 3 اسفند 1402 - 13:09

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با تبریک عملیات ضد صهیونیستی امروز قدس شرقی اعلام کرد که عملیات امروز قدس پاسخ طبیعی به کشتارها و جنایات اشغالگران است.

العالم - فلسطین اشغالی

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) عملیات ضد صهیونیستی صبح امروز قدس شرقی را تبریک گفت و اعلام کرد عملیات قهرمانانه امروز پاسخی طبیعی به کشتارها و جنایات اشغالگران رژیم صهیونیستی در غزه و کرانه باختری است.

جنبش حماس افزود که ملت فلسطین تا زمانی که اشغالگران را شکست نداده و حقوق ملی خود را به طور کامل به دست نیاورده و از همه مهمتر حق تعیین سرنوشت خود و تشکیل یک کشور فلسطینی کاملاً مستقل به پایتختی قدس نداشته باشد، به مقاومت خود در برابر اشغالگران در سراسر کشورمان فلسطین ادامه خواهند داد.

جنبش مقاومت اسلامی اظهار داشت که تهاجم اشغالگران به قدس و برنامه‌ریزی برای منع نمازگزاران فلسطینی به مسجدالاقصی در ماه مبارک رمضان، امنیت را برای آن‌ها به ارمغان نمی‌آورد و حقی برای اشغالگران و شهرک‌نشینان صهیونیست در مسجدالاقصی اعطا نمی‌کند. مسجد مبارک الاقصی علی‌رغم اینکه در اشغال است، کاملاً اسلامی باقی خواهد ماند.

جنبش حماس در ادامه گفت: از جوانان انقلابی و ملت آزاده خود می خواهیم که رویارویی با اشغالگران و شهرک‌نشینان را در اقصی نقاط کشور و شهر قدس پر از خون تشدید کنند و به اشغالگران بفهمانند که ما ملتی هستیم که به خواست خدا تا پایان ظلم نمی‌خوابد.

منابع عبری صبح امروز از عملیات تیراندازی در نزدیکی شهرک صهیونیست‌نشین «معالیه ادومیم» واقع در قدس شرقی خبر دادند.

بر اساس گزارش های منتشر شده در این عمیلیات ضد صهیونیستی یک صهیونیست به هلاکت رسیده و 9 تن دیگر زخمی شده است که حال 3 نفر از آن‌ها به شدت وخیم است.

فرمانده تیپ کرانه باختری در پلیس اشغالگر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این عملیاتی نیست که به صورت منفرد انجام شده باشد، بلکه عملیاتی است که توسط یک گروه انجام شده است.

منابع خبری رژیم صهیونیستی همچنین گزارش دادند که اکثر افراد زخمی شده در عملیات تیراندازی امروز قدس شرقی نظامی هستند. همچنین فرد کشته شده نیز یک نظامی بود.

پربیننده ترین خبرها