تصمیم بن‌گویر دردسرساز شد؛

سلاح‌های شهرک‌نشینان در دست مبارزان فلسطینی در کرانه باختری

سلاح‌های شهرک‌نشینان در دست مبارزان فلسطینی در کرانه باختری
جمعه 4 اسفند 1402 - 15:16

تصمیم وزیر به اصطلاح امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مبنی بر اعطای مجوز حمل سلاح به شهرک‌نشینان صهیونیست ، اینک به معضلی برای این رژیم تبدیل شده؛ زیرا گزارش رسانه‌های عبری حاکی از آن است که این سلاح‌ها به دست مبارزان مقاومت فلسطینی در کرانه باختری افتاده است.

العالم- فلسطین اشغالی

به گزارش العالم، پیشتر رسانه‌های عبری گزارش داده بودند که دار و دسته "ایتمار بن گویر" وزیر به اصطلاح امنیت داخلی، تعداد زیادی مجوز حمل سلاح را در اختیار فعالان رسانه‌ای و شهرک‌نشینان تندرو در اراضی اشغالی قرار داده‌اند.

در همین حال، روزنامه عبری "یسرائیل هيوم" به نقل از "شموئل شارویت" رئیس بخش هماهنگی اطلاعات پلیس رژیم اشغالگر نوشت که برخی از سارقان، سلاح‌های شهرک‌نشینیانی را که در نگهداری از آن اهمال‌کاری می‌کنند، می‌دزدند تا بعدا آنها را به مبارزان در کرانه باختری بفروشند.

یک افسر ارتش اشغالگر به این روزنامه گفته است : بسیاری از شهرک‌نشینان به طمع پول زیاد، سلاح‌های دارای مجوز را به مستقیما به مبارزان فلسطینی می‌فروشند.

این روزنامه همچنین به نقل از منابع امنیتی گزارش داد که از هفتم اکتبر گذشته، ۱۰۴۰ قبضه سلاح به صورت غیرقانونی فروخته شده که بیشتر آنها در اختیار عرب‌های ساکن اراضی ۴۸ است.

از هفتم اکتبر تاکنون، دامنه عملیات تیراندازی علیه صهیونیست‌ها در کرانه باختری افزایش داشته است، به نحوی که طی هفته جاری دو عملیات تیراندازی توسط نیروهای مقاومت صورت گرفت که در جریان آنها، ۳ شهرک‌نشین کشته و ۱۰ تن دیگر مجروح شدند.

پربیننده ترین خبرها