گزارش العالم از تازه ترین حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان و پاسخ مقاومت+فیلم

شنبه 5 اسفند 1402 - 23:01

صهیونیست ها از سپیده دم امروز (شنبه) حملات خود را به اغلب روستاهای دور و نزدیک مرز لبنان و فلسطین آغاز کردند در ادامه آن یک بار شهرک رامیه و سه بار شهرک بلیده را هدف قرار دادند.

العالم-لبنان

حسین عز الدین خبرنگار شبکه خبری العالم در لبنان روز شنبه گزارش داد: صهیونیست ها مناطق عیتا الشعب و برعشیت را ـ روستایی که حدود 15 کیلومتر از مرز لبنان و فلسطین اشغالی فاصله داردـ هدف قرار دادند.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد، توپخانه ارتش صهیونیستی برای سومین روز متوالی شهرک الوزانی را گلوله باران کرد تا کشاورزان لبنانی و اهالی محل نتوانند کارهای خود را در کشتزارهایشان در این شهرک انجام دهند که در نتیجه این اقدام تعداد زیادی حیوانات اهلی کشاورزان از جمله گاو و گوسفند تلف شدند و به برخی منازل نیز آسیب وارد شد.

بنابر گزارش حسین عزالدین، صهیونیست ها مناطقی از کفر شوبا تا راشیا الفخار و شهرک الخریبه را در نزدیکی شهرک الخیام نیز گلوله باران کردند، این حملات بیش از یک ساعت ادامه یافت.

همچنین جنگنده های اسرائیلی شهرک های عیترون و مارون الراس را به شدت بمبباران کردند.

به گزارش العالم، مقاومت اسلامی لبنان نیز تا این ساعت چند عملیات علیه مواضع صهیونیست ها انجام داده و با چند فروند موشک برکان پایگاه های تله الکبری و رمیم رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.

پربیننده ترین خبرها