حمله موشکی حزب الله به پایگاه نظامیان صهیونیست

حمله موشکی حزب الله به پایگاه نظامیان صهیونیست
دوشنبه 7 اسفند 1402 - 10:42

حزب الله لبنان صبح امروز (دوشنبه) اعلام کرد که یک پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی را با موشک هدف قرار داده است.

العالم - لبنان

بنابر پایگاه خبری «المنار»، حزب الله در بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای حمایت از ملت فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها، بامداد امروز (دوشنبه) پایگاه نظامی «البغدادی» در شمال سرزمین های اشغالی را با حملات موشکی هدف قرار داده است.

در این بیانیه آمده است: نیروهای مقاومت اسلامی لبنان ساعت 3:10 بامداد امروز یک نیروی اسرائیلی را در پایگاه البغدادی و اطراف آن با موشک هدف قرار دادند که در این حمله این پایگاه به طور مستقیم مورد اصابت قرار گرفت.

در همین حال دیروز آژیرهای هشدار در چند نوبت در شهرک های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد.

از صبح روز یکشنبه تا ظهر به وقت محلی آژیرهای خطر ۲ بار در شهرک «کریات شمونه» و مناطق اطراف آن به صدا درآمد.

در مناطق دیگر الجلیل اعلی نیز آژیرهای خطر فعال شده و اخباری درباره ورود پهپاد از لبنان به این مناطق منتشر شد.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای حمایت از ملت فلسطین در باریکه غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها، مبارزان مقاومت اسلامی، تجمع نظامیان دشمن در پادگان «رامیم» را با سلاح مناسب هدف قرار دادند.

حزب الله لبنان اعلام کرد که در عملیات دیگری پادگان «زبدین» در مزارع اشغالی شبعا را با دو موشک «فلق۱» هدف قرارداده است و این ۲ موشک به طور مستقیم به اهداف خود اصابت کرده است.
حزب الله لبنان اعلام کرده است که حملات به رژیم صهیونیستی تا توقف حملات به فلسطینیان غزه و در حمایت از مقاومت ادامه خواهد داشت و درصورت آتش بس این حملات را متوقف خواهد کرد.

پربیننده ترین خبرها