ماجرای فعال‌سازی سیم‌کارت‌های اسرائیلی در شب عملیات "طوفان الاقصی" در غزه چیست؟

ماجرای فعال‌سازی سیم‌کارت‌های اسرائیلی در شب عملیات
دوشنبه 7 اسفند 1402 - 20:58

رسانه‌های عبری اطلاعاتی مربوط به عملیات ریجستری صدها سیم‌کارت شبکه تلفن رژیم صهیونیستی را در شب عملیات "طوفان الاقصی" در باریکه غزه فاش کردند.

العالم- فلسطین اشغالی

به گزارش العالم به نقل از "عربی ۲۱"، رسانه‌های عبری اعلام کردند که این باور عمومی وجود دارد که نیروهای زبده گردان‌های قسام - شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس- سیم‌کارت‌های شبکه تلفن رژیم صهیونیستی را در ساعت ۱۲ نیمه‌شب فعال کردند تا به این ترتیب، برای حمله آماده شوند و همچنین پس از عبور( مبارزان فلسطینی) از دیوار حائل، تماس‌ها( میان اعضای آن) برقرار باشد.

رسانه‌های عبری افزودند "هرزی هالوی" رئیس ستاد ارتش اشغالگر گزارش‌ها مبنی بر فعال‌سازی ناگهانی تعداد زیادی سیم‌کارت خطوط تلفن این رژیم در داخل باریکه غزه را دریافت کرده، ولی اقدامی در این راستا صورت نداده است.

در مقابل، وزارت دادگستری رژیم صهیونیستی این اخبار را رد و تأکید کرد که این خبر صحت ندارد. این وزارتخانه همچنین اطلاع هالوی از این موضوع را انکار کرد.

در هفته‌های نخست پس از عملیات طوفان الاقصی، رسانه‌های رژیم صهیونیستی فاش کردند که اطلاعات و اخباری درباره تحرکات غیرمعمول و عجیب در باریکه غزه به‌ویژه در شب حمله، در اختیار ریاست ستاد ارتش، ژنرال‌های ارشد و "شاباک" قرار گرفت.

رایزنی‌هایی در همان شب میان نظامیان و "شاباک" انجام شد ولی تصمیم بر آن شد که ادامه رایزنی‌ها به زمان دیگری موکول شود و در اطراف باریکه غزه اقدامی صورت نگیرد.

ارتش اشغالگر و شاباک در این رایزنی‌ها، حمله گسترده حماس را رد کردند و فقط این احتمال را دادند که موشک‌هایی به داخل فلسطین اشغالی شلیک شود و یا این که حماس دست به رزمایشی بزند و یا حداکثر، مبارزان آن "دست به آدم‌ربایی در سطح محدودی بزنند".

پربیننده ترین خبرها