انهدام ۲۰ خودرو نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب غزه

انهدام ۲۰ خودرو نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب غزه
سه شنبه 8 اسفند 1402 - 17:07

نیروهای مقاومت فلسطین طی ساعات گذشته دست‌کم ۲۰ خودرو نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را در جنوب غزه منهدم کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

یک منبع آگاه با اعلام این خبر به خبرگزاری سما گفت که رزمندگان گروه مقاومت اسلامی فلسطین همچنین با انجام ده ها عملیات کمین، مواضع تک تیراندازان ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند.

وی افزود: رزمندگان مقاومت اسلامی فلسطین در ساعات گذشته محل تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی و ستاد فرماندهی آنها مستقر در جنوب غزه را گلوله باران کردند.

این منبع در مقاومت فلسطین تاکید کرد که ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل برای نهمین روز متوالی از پیشروی به سمت مرکز منطقه «الزیتون» در جنوب غزه ناکام ماند.

وی افزود: رزمندگان مقاومت بیش از حد انتظار به دشمن نزدیک هستند و تحرکات آنها را زیر نظر دارند و با سلاح‌های مناسب آنها را هدف قرار می‌دهند.

این منبع اظهار داشت که ارتش رژیم اشغال اسرائیل به دلیل شکست میدانی خود، ده‌ها خانه را در جنوب محله الزیتون منفجر کرد و سایر خانه‌ها واقع در مرکز و شمال این محله را به وسیله جنگنده بمباران کرد.

به گفته وی، گروه‌های مقاومت فلسطینی در باریکه غزه در چند محور در حال نبرد سنگین با ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل هستند.

این درگیری ها در محله الزیتون در جنوب شرقی شهر غزه، مناطق شرقی، غرب خان یونس در جنوب باریکه غزه متمرکز است.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، در پاسخ به چند دهه جنایت رژیم اسرائیل علیه فلسطینی‌ها، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع این رژیم اشغالگر آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ برابر با ۲۴ نوامبر ۲۰۲۳، میان اسرائیل و حماس آتش‌بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و رژیم اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر برابر با اول دسامبر ۲۰۲۳، آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت. این رژیم برای تلافی حملات غافلگیرکننده‌ «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های باریکه غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است. در مقابل نیز، رزمندگان مقاومت فلسطین تلفات و خسارت‌های زیادی به نظامیان صهیونیست در نبرد زمینی وارد کرده‌اند

پربیننده ترین خبرها