وزیر خارجه تشکیلات خودگردان:

نتانیاهو قصد ادامه قتل‌عام روزانه فلسطینیان را دارد

نتانیاهو قصد ادامه قتل‌عام روزانه فلسطینیان را دارد
چهارشنبه 9 اسفند 1402 - 21:36

ریاض المالکی گفت بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواستار طولانی شدن جنگ است و قصد دارد به کشتار روزانه فلسطینیان ادامه دهد.

العالم - فلسطین اشغالی

«ریاض المالکی» وزیر امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین در حاشیه پنجاه و پنجمین کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل در ژنو عنوان کرد نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی قصد دارد همچنان به کشتار فلسطینی‌ها ادامه دهد.

به گزارش آناتولی، المالکی با اشاره به ادامه حملات سنگین رژیم صهیونیستی در باریکه غزه و قتل عام روزانه ده‌ها فلسطینی افزود: «نتانیاهو مخالف آتش بس و خواستار طولانی شدن جنگ است».

وی ادامه داد: «نتانیاهو مخالف آتش بس است و می‌خواهد به کشتار فلسطینی‌ها، زنان و کودکان، بمباران بیمارستان‌ها، مدارس و پناهگاه‌ها ادامه دهد».

ریاض المالکی ادامه داد: «هدف اصلی نتانیاهو از جنگ تبدیل غزه به منطقه‌ای خالی از جمعیت است و به همین دلیل است که روند مهاجرت اجباری فلسطینی‌ها از شمال غزه به مرکز و سپس به جنوب باریکه را آغاز کرده است».

وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین پیشتر هم خواستار تمدید آتش‌بس و تبدیل آن به آتش‌بس دائمی شده بود و گفته بود راه‌حل دیگری جز پایان دادن به جنگ در غزه و تمدید آتش‌بس وجود ندارد.

ایسنا

پربیننده ترین خبرها