حزب‌الله مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را هدف قرار داد

حزب‌الله مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را هدف قرار داد
پنج‌شنبه 10 اسفند 1402 - 11:22

حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که مرکز تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داده است.

العالم ـ لبنان

بنابر گزارش پایگاه خبری «المنار»، حزب الله لبنان روز پنجشنبه در بیانیه ای خاطرنشان کرد که در راستای حمایت از ایستادگی ملت شریف فلسطین، تجمع نظامیان صهیونیست را در اطراف پایگاه «جل العلام» در شمال فلسطین اشغالی هدف حملات خمپاره ای قرار داده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی هم امروز گزارش دادند که موج جدیدی از موشک ها از لبنان به سمت شهرک صهیونیست نشین شلومی در شمال فلسطین اشغالی شلیک شد و دستکم صدای پنج انفجار در این شهرک به گوش رسید.

حزب الله لبنان اعلام کرده است که حملات به رژیم صهیونیستی تا توقف حملات به فلسطینیان غزه و در حمایت از مقاومت ادامه خواهد داشت و درصورت آتش بس این حملات را متوقف خواهد کرد.

حملات امروز حزب الله لبنان در حالی است که رسانه های لبنانی از حمله شدید جنگنده های رژیم صهیونیستی از شامگاه چهارشنبه تا بامداد امروز (پنجشنبه) با بمب های ممنوعه فسفری به شهرک های جنوب لبنان خبر دادند.

بنابر این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک میس الجبل و شهرک‌های الطیبه، حولا و مرکبا را به شدت با بمب‌های ممنوعه فسفری هدف قرار داد که آخرین خبرها از شهادت دو نفر در این حملات حکایت دارد.

در این حمله یکی از ساختمان‌های منطقه «بین الصدیقین» و «کفرا» در جنوب لبنان هدف حمله قرار گرفت.

سازمان امداد و نجات لبنان با تایید شهادت دو غیرنظامی اعلام کرد که یک زن و شوهر در حمله اسرائیل به منزل آنها در شهرک کفرا در جنوب لبنان به شهادت رسیدند.

پربیننده ترین خبرها