میراحمدی: تلاش‌های دشمنان برای نیامدن مردم پای صندوق رای مذبوحانه است

میراحمدی: تلاش‌های دشمنان برای نیامدن مردم پای صندوق رای مذبوحانه است
جمعه 11 اسفند 1402 - 10:50

رئیس ستاد امنیت انتخابات با بیان اینکه "مردم به شایعات در خصوص امنیت انتخابات توجه نکنند" گفت: بیش از ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار نفر مشغول محافظت از امنیت انتخابات هستند،تلاش‌های دشمنان برای نیامدن مردم پای صندوق رای مذبوحانه است و پیروز نخواهند شد.

العالم - ایران

"سید مجید میراحمدی" صبح امروز (جمعه ۱۱ اسفند) با بیان اینکه "امروز روز غلبه ما بر دشمنان خود و شیاطین است" گفت: امروز روز به یادماندنی و خلق حماسه بزرگی توسط ملت شریف و بصیر ایران است.

رئیس ستاد امنیت انتخابات اضافه کرد: به فرمان رهبری در ساعات اولیه اخذ رای، مردم در صفوف فشرده و بهم پیوسته مردم حتی از ساعات قبل از آغاز در شعب اخذ رای حضور پیدا کردند.

میراحمدی خاطر نشان کرد: از بُعد امنیتی هم با هوشیاری، بیداری و تصرف همه دستگاه‌های اطلاعاتی، بسیجیان، ارتشیان، پاسداران و سربازان گمنام امام زمان(عج) و مرزبانان از امنیت کامل برخوردار هستیم و این انتخابات با مشارکت و امنیت مثال زدنی برگزار ‌خواهد شد.

وی یادآور شد: بیش از ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار نفر مشغول محافظت از امنیت انتخابات هستند. ‌تلاش‌های دشمنان برای نیامدن مردم پای صندوقها رای به صورت همه جانبه انجام میشود اما این تلاش‌ها مذبوحانه است و پیروز نخواهند شد.

میراحمدی تصریح کرد: مردم عزیز به این شایعه‌ها خصوصا در حوزه امنیتی توجه نکنند. اگر خبر و مساله‌ای باشد به عنوان راوی اول به اطلاع ملت شریف ایران می‌رسانیم. درحالی که صداوسیما در حال پخش صفوف فشرده در سراسر کشور است، بنگاه‌های دروغ پراکنی از خالی بودن شعب اخذ رأی خبر می‌دهند.

رئیس ستاد امنیت انتخابات ابراز امیدواری کرد: شاهد حماسه بزرگی خواهیم بود که به دست ملت ما رقم خواهد خورد و مردم تضمین کننده امنیت و منافع کشور خواهند بود. آینده کشور به دست مردم رقم میخورد.

میراحمدی خاطرنشان کرد: امروز جشن تکلیف سیاسی رای اولی‌های ما نیز خواهد بود مه آمادگی خود را نشان دادند. ان‌شاءالله در ساعات اولیه به همراه بزرگترها خود حضور پیدا کرده و رای خود را ثبت می‌کنند.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها