ادامه حملات حزب‌الله به مواضع ارتش اشغالگر

ادامه حملات حزب‌الله به مواضع ارتش اشغالگر
جمعه 11 اسفند 1402 - 19:53

بعدازظهر امروز جمعه و پس از سرنگونی کوادکوپتر اسرائیلی، حزب‌الله لبنان پادگان رامیم و پایگاه البغدادی را هدف حملات موشکی خود قرار داد.

العالم - لبنان

حزب‌الله لبنان اعلام کرد «مجاهدین مقاومت اسلامی در حمایت از ملت ثابت‌قدم فلسطین در باریکه غزه و در پشتیبانی از مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آنان، ساعت 01:55 بعد از ظهر امروز جمعه اول مارس تجمع نظامیان دشمن اسرائیلی در در مجاورت پادگان رامیم را با سلاح موشکی هدف قرار دادند».مقاومت اسلامی لبنان دقایقی بعد و در بیانیه‌ای دیگر اعلام کرد که در دومین عملیات امروز علیه اشغالگران، پایگاه البغدادی را با سلاح‌های موشکی هدف قرار داده و موشک‌ها مستقیماً به اهداف اصابت کرده‌اند.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد که گروهی از نظامیان صهیونیست را که در شهرک معیان باروخ مستقر بودند، هدف حمله پهپادی قرار داده است.

رزمندگان حزب الله همچنین با حمله موشکی به یک یگان صهیونیستی در نزدیکی پایگاه المناره، شماری از نظامیان اشغالگر را به هلاکت رسانده و شماری دیگر مجروح شدند.

جنبش حزب‌الله لبنان از ابتدای آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون که 147 روز از آن می‌گذرد، عملیات‌ها و حملات خود را در حمایت از مردم ثابت‌قدم فلسطین در باریکه غزه و پشتیبانی از نیروهای شجاع مقاومت فلسطین ادامه داده و موجب تلفات مستقیم در صف اشغالگران شده است.

حزب

جنبش حزب‌الله لبنان صبح امروز جمعه اعلام کرده بود یک کوادکوپتر از ارتش رژیم اسرائیل را در منطقه وادی العزیه، واقع در مرزهای شمالی سرنگون کرده است.

پربیننده ترین خبرها