گزارش العالم؛

آخرین تحولات الخلیل: تشییع پیکر برادران شوامره در جنوب غربی الخلیل

جمعه 11 اسفند 1402 - 23:23

نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی امروز جمعه به شهرک الخضر در جنوب بیت لحم و مراسم تشییع پیکر دو برادر شهید در روستای دیرالعسل الفوقا در جنوب غربی الخلیل یورش بردند.

العالم فلسطین اشغالی

خبرنگار العالم در الخلیل با اشاره به اینکه یک نیروی ویژه ارتش رژیم اشغالگر به شهرک الخضر یورش برد و با شلیک بمب های صوتی به سوی شهروندان ، موجب خفگی و زخمی شدن برخی شد، به گونه ای که پس از هجوم انبوه نیروهای اشغالگر به شهرک و عملیات بازجویی و بازداشت شهروندان ، درگیری هایی میان جوانان فلسطینی و ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی در شهرک الخضر رخ داد. شلیک بمب های گازی نیز به خفگی و زخمی شدن برخی شهروندان منجر شد و این درگیری ها قبل از پایان شب ادامه یافت.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت الخلیل بسیار متفاوت تر بود زیرا هزاران نفر در شهر الخلیل در مراسم تشییع پیکر نجم الدین و صلاح الدین الدین شوامره دو برادر شهید در روستای دیرالعسل الفوقا در جنوب غربی الخلیل شرکت کردند.

نیروهای اشغالگر در حوالی «بیت مرسم» سه برادر را در نزدیکی دیوار حائل نژادپرستانه هدف قرار دادند که منجر به شهادت فوری نجم‌الدین پس از اصابت مستقیم گلوله به قلب وی شد. در حالی که برادرش صلاح الدین از ناحیه شکم و سینه به شدت مجروح و به بیمارستان و اتاق عمل منتقل شد اما به شهادت رسید برادر سوم موسوم به نورالدین (30 ساله) نیز جراحت سطحی دید.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها