یک تروریست عامل موساد در ایران اعدام شد

یک تروریست عامل موساد در ایران اعدام شد
يکشنبه 13 اسفند 1402 - 18:57

تروریست عامل موساد که قصد داشت مجمتع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان را منفجر کند، اعدام شد.

العالم - ایران

ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه شامگاه هشتم بهمن‌ 1401 برخی منابع محلی در استان اصفهان از شنیده‌شدن صدای انفجار در محدوده خیابان «خانه اصفهان» خبر دادند و محل دقیق وقوع این انفجار را در یکی از مراکز نظامی وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اعلام کردند.

ساعتی بعد وزارت دفاع و پشتیانی نیروهای مسلح با انتشار اطلاعیه‌ای جزئیات بیشتری از این حادثه مطرح کرد که در آن علت انفجار، «حمله ناموفق با استفاده از ریزپرنده» به یکی از مجتمع‌های کارگاهی این وزارتخانه اعلام شد که طبق این اطلاعیه با تکیه بر تمهیدات پدافندی، یکی از ریزپرنده‌ها مورد اصابت پدافند هوایی مجتمع و دو فروند دیگر نیز در تله‌های پدافندی گرفتار و منفجر شدند.

وزارت دفاع در بخش دیگری از این اطلاعیه با تاکید بر اینکه این تهاجم ناموفق تلفات جانی نداشته است، درباره میزان آسیب واردشده به این مرکز نظامی، اعلام کرده است: این حادثه آسیب جزیی به سقف کارگاه وارد کرده که به فضل الهی خللی در تجهیزات و ماموریت‌های مجموعه ایجاد نکرده است.

حال این تروریست موساد که ۸ بهمن پارسال با هدایت افسر اطلاعاتی موساد قصد داشت مجتمع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان را منفجر کند، اعدام شد.

پربیننده ترین خبرها