شهادت دست‌کم ۱۲ فلسطینی دیگر در باریکه غزه

شهادت دست‌کم ۱۲ فلسطینی دیگر در باریکه غزه
دوشنبه 14 اسفند 1402 - 13:17

منابع خبری امروز دوشنبه از تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نواحی مختلف باریکه غزه و شهادت دست‌کم ۱۲ شهروند فلسطینی فقط در یک حمله این رژیم به شهر رفح در جنوب این منطقه خبر دادند.

العالم - فلسطین اشغالی

به نقل از خبرگزاری سما، رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه منطقه «اللبابیدی» در باریکه غزه را بمباران کرد.

منطقه العطاطره در بیت لاهیا در شمال باریکه غزه نیز شاهد حملات هوایی و توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی بود.

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی اردوگاه جبالیا در شمال باریکه غزه را نیز هدف قرار دادند.

یک منزل مسکونی در خیابان الجلا در مرکز شهر غزه نیز توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بمباران شد که تعدادی از شهدا و مجروحان این حمله به بیمارستان الشفاء غزه انتقال داده شدند.

همچنین در شمال شهر غزه، شماری از فلسطینی ها در اثر حملات ارتش رژیم صهیونیستی به منازل مسکونی شهید شده و به بیمارستان کمال عدوان منتقل شدند.

مناطق مختلف شهر خان‌یونس در جنوب باریکه غزه نیز شاهد حملات و بمباران های ارتش رژیم صهیونیستی بود و از جمله یک منزل مسکونی در میدان جمیل وادی در منطقه المواصی شهر خان‌یونس بمباران شد که در جریان آن شماری، شهید و زخمی و مفقود شدند.

یکشنبه شب نیز روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت گزارش داد که ارتش این رژیم تنها در مدت ۶ دقیقه، ۵۰ حمله هوایی علیه شهر خان یونس انجام داده است.

پیش از این نیز شبکه الجزیره گزارشی از اوضاع وخیم بهداشتی و انسانی در داخل بیمارستان خان یونس تهیه کرده بود.

ارتش رژیم صهیونیستی در حمله خود به دو منزل در شهر رفح در جنوب باریکه غزه نیز 12 شهروند فلسطینی از جمله چند کودک را به شهادت رساند.

در این گزارش آمده بود که با توجه به افزایش شمار آوارگان فلسطینی در این منطقه هر روز به آمار زخمی‌ها و افراد بستری شده در این بیمارستان افزوده می‌شود.

به گزارش ایرنا، وزارت بهداشت فلسطین ظهر یکشنبه در جدیدترین آمار خود اعلام کرده بود که شمار شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی به باریکه غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) به ۳۰ هزار و ۴۱۰ نفر و شمار زخمی ها به ۷۱ هزار و ۷۰۰ نفر رسیده است.

پربیننده ترین خبرها