پشت‌پرده استعفای گروهی در واحد اطلاعات ارتش اشغالگر

دوشنبه 14 اسفند 1402 - 23:03

خبرنگار العالم در کرانه باختری از تشدید اختلافات در رژیم صهیونیستی میان کابینه و اپوزیسیون به رهبری "یائیر لاپید" خبر داد که خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام شده و هشدار داده که این کابینه خطری علیه موجودیت این رژیم و بقای آن است.

العالم- فلسطین اشغالی

فارس صرفندی خبرنگار شبکه العالم در شهر اشغالی رام الله تصریح کرد: لاپید تأکید کرده که کابینه تحت نخست‌وزیری نتانیاهو، که به خاطر منافع شخصی و بدون درنظر گرفتن مصلحت اسرای اسرائیلی، جنگ غزه را راه انداخته است نمی‌تواند دوام داشته باشد.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد: کابینه جنگ در نشست امروز، دو شرط نتانیاهو برای حماس که شامل ارائه "فهرست اسرای اسرائیلی زنده در باریکه غزه" و "تعیین تعداد اسرای فلسطینی که جنبش حماس خواهان آزادی آنها در مقابل هر یک اسیر اسرائیلی" است، را نپذیرفته است.

خبرنگار العالم تصریح کرد اعضای کابینه جنگ رژیم اسرائیل نتانیاهو را متهم کرده‌اند که او این دو شرط را با هدف سنگ‌اندازی در روند مذاکرات مطرح کرده است.

مهم‌ترین و جنجال‌ترین رویداد اخیر در رژیم صهیونیستی استعفای گروهی از افسران سرویس اطلاع‌رسانی ارتش بوده است. هر چند تعداد آنها دقیق اعلام نشده ولی شواهد و اطلاعات حکایت از آن دارد که تعداد این افراد بسیار بیشتر است و در اعتراض به مکانیزم اداره جنگ در باریکه غزه و کشته شدن دو اسیر در این باریکه به ضرب گلوله‌های ارتش اشغالگر این استعفا انجام شده است.

پربیننده ترین خبرها