حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان صهیونیست در مجاورت پایگاه الراهب

حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان صهیونیست در مجاورت پایگاه الراهب
سه شنبه 15 اسفند 1402 - 10:01

مقاومت لبنان از حمله بامداد امروز (سه شنبه) به نظامیان صهیونیست‌ در مجاورت پایگاه نظامی الراهب خبر داد.

العالم ـ لبنان

بنابر این گزارش،‌ مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی و در حمایت از مردم و مقاومت غزه که با چراغ سبز آمریکا و همدستی و سکوت غربی ها در معرض تجاوزات وحشیانه صهیونیست ها قرار گرفته اند، همچنان به هدف قرار دادن اماکن دشمن صهیونیستی ادامه می دهد.
در همین زمینه، مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که مبارزان مقاومت ساعت یک بامداد امروز (سه‌شنبه) یک گروه از نیروی نظامی دشمن اسرائیلی را که در اطراف پایگاه الراهب در حرکت بودند، با گلوله‌های توپ مستقیما هدف قرار دادند.

پیش از این مرکز پزشکی اسلامی وابسته به حزب‌الله لبنان دوشنبه از شهادت سه تن از نیروهای امدادی در حمله رژیم صهیونیستی به یک مرکز درمانی در شهرک العدیسه در جنوب لبنان خبر داده و اعلام کرده بود که در حمله رژیم صهیونیستی ۲ تن زخمی شدند.

حزب‌الله لبنان از زمان حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کشتار فلسطنییان اعلام کرده است که تا زمان پایان یافتن حملات به غزه، حملات خود را به مواضع رژیم صهیونیستی متوقف نخواهد کرد.
از زمان عملیات طوفان الاقصی از سوی حماس علیه رژیم صهیونیستی و آغاز جنگ این رژیم در غزه، مرزهای لبنان و اراضی اشغالی فلسطین صحنه تبادل آتش میان حزب‌الله و ارتش این رژیم است.

پربیننده ترین خبرها