حماس: تحقیقات «اسرائیل» درباره قتل‌عام میدان النابلسی گمراه‌کننده است

حماس: تحقیقات «اسرائیل» درباره قتل‌عام میدان النابلسی گمراه‌کننده است
جمعه 18 اسفند 1402 - 20:43

جنبش حماس فلسطین تحقیق ارتش رژیم صهیونیستی درباره قتل‌عام فلسطینی‌ها در میدان النابلسی را صوری دانست و آن را رد کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

این جنبش در بیانیه مطبوعاتی نتایج تحقیقات صوری و گمراه کننده‌ای را که ارتش رژیم صهیونیستی جنایتکار امروز جمعه درباره قتل‌عام هفته پیش در میدان النابلسی ارائه کرد، به شدت محکوم کرد که بر اثر آن حدود ۱۲۰ فلسطینیِ منتظر برای دریافت کمک‌ها به شهادت رسیدند؛ جنایتی که محکومیت گسترده بین‌المللی را در پی داشت.

پنجشنبه گذشته، رژیم صهیونیستی هزاران آواره گرسنه را که در میدان النابلسی غزه منتظر دریافت غذا بودند، هدف قرار داد و در این جنایت حدود ۱۲۰ شهروند فلسطینی شهید و حدود ۸۰۰ تن دیگر زخمی شدند.

حماس در این بیانیه اعلام کرد این تحقیق دروغین، حقایق را نادیده گرفته است که نشان می‌دهد با هدف قتل فوری مستقیم به قسمت فوقانی بدن فلسطینی‌ها تیراندازی شده است و این مساله در تفتیش اجساد شهدا نیز مشهود است و در کنار دیگر شواهد تایید می‌کند که ارتش رژیم صهیونیستی عامدانه تیراندازی می‌کند.

حماس تاکید کرد: این کشتار هولناک شاهدی بر جنایتکاری و نازیسم این رژیم باقی خواهد ماند که فاقد ارزشهای انسانی و اخلاقی است. این قتل‌عام و تجاوزات دیگر تا احقاق حقوق مردم داغدیده فلسطین و محاکمه رهبران و نظامیان صهیونیستی بابت جنایات خود علیه ملت فلسطین به عنوان یک لعنت باقی خواهد ماند.

ایسنا

پربیننده ترین خبرها