تدابیر شدید امنیتی در قدس اشغالی در آستانه ماه مبارک رمضان

تدابیر شدید امنیتی در قدس اشغالی در آستانه ماه مبارک رمضان
شنبه 19 اسفند 1402 - 18:20

رژیم صهیونیستی با استقرار هزاران نیروی امنیتی در قدس اشغالی، هراس از انتفاضه فلسطینی ها در ماه مبارک رمضان را به نمایش گذاشت.

العالم - فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش، مجله «دکردل» درباره هراس رژیم صهیونیستی از شکل گیری انتفاضه دیگری در ماه مبارک رمضان، نوشت: هزاران پلیس در قدس (اشغالی) مستقر شده اند و تدابیر امنیتی در آستانه ماه مبارک رمضان افزایش یافته است.

این رسانه انگلیسی زبان، افزود: اسرائیل به خاطر همزمانی ماه مبارک رمضان با جنگ غزه، نگران افزایش تنش ها در طول این ماه است.

مجله دکردل، نوشت: رسانه های اسرائیلی، ماه مبارک رمضان امسال را چالش برانگیزترین ماه مبارک رمضان در تاریخ (این رژیم جعلی) می دانند.

این رسانه غربی تصریح کرد: حضور نیروهای امنیتی از جمله شین‌بت (سازمان جاسوسی داخلی رژیم صهیونیستی) در قدس (اشتغالی) نیز به طور کامل محسوس است و این نیروها مراقبند که اوضاع قدس از کنترل خارج نشود.

به گزارش ایرنا، در شرایطی که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و همچنین دستگاه امنیتی این رژیم خواهان کاهش محدودیت ها برای نمازگذاران فلسطینی در ماه مبارک رمضان هستند و افزایش تدابیر امنیتی را عامل تشدید تنش ها می دانند «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی خواهان افزایش سخت‌گیری ها علیه مسلمانان در ماه مبارک رمضان است.

پربیننده ترین خبرها