دیدار معاون وزیر امور خارجه ارمنستان با امیرعبداللهیان

دیدار معاون وزیر امور خارجه ارمنستان با امیرعبداللهیان
شنبه 19 اسفند 1402 - 22:45

امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، عصر امروز شنبه آقای «واهان کوستانیان» معاون وزیر امور خارجه ارمنستان را در محل وزارت امور خارجه به حضور پذیرفت.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، در این با یادآوری سفرش به این کشور و ملاقات ها و مذاکرات خوب خود با نخست وزیر و وزیر امور خارجه ارمنستان، بر اهمیت تداوم تلاش های مشترک برای تقویت و ارتقاء همکاری ها در عرصه‌های مختلف و متنوع سیاسی، اقتصادی، تجاری، علمی و فرهنگی تاکید نمود.

رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان توسعه همه جانبه روابط همسایگی با کشور ارمنستان را به نفع دو کشور و در راستای صلح، ثبات و امنیت پایدار در منطقه بدور از مداخله کشورهای بیگانه دانست.

آقای واهان کوستانیان معاون سیاسی وزیر امور خارجه ارمنستان نیز با ابراز خرسندی از دیدارش با امیرعبداللهیان و ابلاغ سلام های وزیر امور خارجه کشورش به همتای ایرانی، تاکید کرد که ارمنستان برای توسعه و گسترش روابط با ایران اهمیت ویژه ای قائل است و آن را برای ثبات و امنیت منطقه موثر و مفید می داند.

معاون وزیر خارجه ارمنستان همچنین با ارائه گزارشی از گفتگوهای خود با همتای ایرانی در چارچوب دور جدید رایزنی های سیاسی معاونین وزرای امور خارجه دو کشور، نتایج آن را مفید و ثمربخش ارزیابی نمود و از توافق طرفین برای تداوم و تقویت این رایزنی ها در سطوح مختلف خبر داد.

پربیننده ترین خبرها