در 21امین سالگرد تاسیس شبکه العالم؛

مساله فلسطین سرلوحه همیشگی برنامه‌های العالم+فیلم

دوشنبه 21 اسفند 1402 - 18:11

شبکه خبری العالم در 21مین سالگرد تأسیس خود بیش از همیشه مسأله فلسطین را سرلوحه برنامه‌ها و کار خود قرار داده است.

العالم - ایران

شبکه خبری العالم از آنجا که همواره در کنار مسأله فلسطین بوده و از آن دفاع کرده است، پیوسته آماج حملات دشمن به اشکال مختلف قرار گرفته است. تیم خبری العالم در قدس همیشه تحت تعقیب و در معرض انواع آزارهای دشمن و بازداشت بوده است اما زندان های رژیم صهیونیستی هم نتوانسته است خط مشی ما را تغییر دهد.

تیم خبری ما در داخل و خارج از فلسطین همواره در معرض تعقیب و بازداشت و ممنوعیت و قتل بوده است اما همه این مشکلات ما را در راه انجام وظایف خود مصمم تر کرد.

عصمت منصور، خبرنگار و نویسنده فلسطینی در گفتگو با خبرنگار العالم تصریح کرد: "ما از اینکه بخشی از این شبکه هستیم و پیوسته افتخار حضور در آن را به عنوان مهمان پیدا می کنیم، به خود می بالیم. این شبکه همیشه برای کسانی که از سوی رسانه های وابسته به امپریالیسم آمریکا به حاشیه رانده شده اند، فرصت اظهار نظر فراهم کرده است و تبدیل به تریبونی آزاد برای صداهای آزادی خواه شده است".

نهاد ابو غوش، رئیس مرکز مطالعات "مسار" هم به خبرنگار العالم گفت: "شبکه خبری العالم در عالی ترین سطح به رسالت خود عمل کرده است آنهم نه فقط در مضمون بلکه در نحوه عمل به وظایف و رسالت خود با استفاده از خبرنگاران و تحلیل گران و سردبیران و دبیران با تجربه، اثری ماندگار در دنیای رسانه بر جای گذاشت".

پربیننده ترین خبرها