حزب‌الله: «اسرائیل» حتی نمی‌تواند فکر حمله به لبنان را در سر بپروراند

حزب‌الله: «اسرائیل» حتی نمی‌تواند فکر حمله به لبنان را در سر بپروراند
دوشنبه 21 اسفند 1402 - 19:27

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان امروز (دوشنبه) در سخنانی تاکید کرد که مقاومت، بازدارندگی را به رژیم صهیونیستی تحمیل کرده است و این رژیم حتی نمی‌تواند فکر تهاجم به لبنان را در سر بپروراند.

العالم - لبنان

به نقل از پایگاه خبری العهد، شیخ «حسن البغدادی» عضو شورای مرکزی حزب‌الله در این باره اظهار داشت که اگر پاسخ سرنوشت‌ساز مقاومت به دشمن آمریکایی و صهیونیستی صورت نمی‌گرفت، پیروزی محقق و تعادل بازدارندگی بر آنها تحمیل نمی‌شد.

وی درباره حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان نیز گفت: تجاوزات اسرائیل به جنوب لبنان توسط مقاومت اسلامی به روشی متناسب با حجم این تجاوزات پاسخ داده می‌شود.

عضو شورای مرکزی حزب‌الله همچنین تاکید کرد پاسخ مقاومت به آمریکایی‌ها و دست‌نشانده‌هایشان باعث شده آنها به این نتیجه برسند که نمی توانند حزب‌الله را از اقدام نظامی بازدارند.

وی در ادامه گفت که پاسخ متناسب مقاومت باعث شد رژیم صهیونیستی با ترس گام بردارد و امروز شاهد آن هستیم که حتی نمی‌تواند فکر حمله به لبنان را در سر بپروراند. اگر چنین اقدامی صورت بگیرد، پاسخ مقاومت برای این رژیم شوکه‌کننده خواهد بود.

حزب‌الله لبنان در چند ماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در باریکه غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این منطقه، مواضع نظامی رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها