تظاهرات خانواده های اسرای اسرائیلی علیه کابینه نتانیاهو

تظاهرات خانواده های اسرای اسرائیلی علیه کابینه نتانیاهو
پنج‌شنبه 24 اسفند 1402 - 14:23

خانواده های اسرای اسرائیلی در اعتراض به ناتوانی کابینه نتانیاهو از بازگرداندن اعضای اسیر خانواده شان تظاهرات کردند. آنها خیابان اصلی ایالون در مرکز تل آویو را بستند و خواستار توافق هر چه سریعتر با گروه های مقاومت فلسطینی برای بازگرداندن اسرا شدند.

العالم - فلسطین اشغالی

تظاهرات‌کنندگان چند روز قبل نیز با عبور از موانع امنیتی در خیابان کابلان، خیابان "بیگن" را که اغلب ساختمان ها و مراکز دولتی در ان آنجا واقع شده اند را بستند.

معترضان در این راهپیمایی با پلیس رژیم صهیونیستی درگیری شدند.

در این درگیری پلیس برای باز کردن خیابان مذکور، از آبپاش برای متفرق کردن معترضان استفاده و 10 نفر از آنها را بازداشت کرد.

چند روز قبل نیز تعدادی از خانواده های اسرای اسرائیلی بزرگراه شماره 1 به سمت قدس اشغالی را بستند و خود را در قفس حبس کردند تا وضعیت فرزندان خود را به نتانیاهو یادآوری کنند.

با شکست کابینه رژیم صهیونیستی در تحقق اهداف تعریف شده خود از این جنگ یعنی نابودی حماس و بازگرداندن اسرا، تظاهرات شهرک نشینان همچنان ادامه دارد.

ابو عبیده، سخنگوی گردان قسام چند روز قبل اسامی چهار اسیر باقی مانده اسرائیلی از مجموع 7 اسیری را که در حمله رژیم صهیونیستی به غزه کشته شده بودند اعلام کرد. مقاومت پیش از این نیز اسامی 3 اسیر اسرائیلی را که در حملات رژیم اشغالگر به غزه کشته بودند، اعلام کرده بود.

پربیننده ترین خبرها