تداوم خروش مردم بحرین علیه رژیم صهیونیستی و عادی‌سازی روابط منامه - تل آویو

تداوم خروش مردم بحرین علیه رژیم صهیونیستی و عادی‌سازی روابط منامه - تل آویو
جمعه 25 اسفند 1402 - 20:53

مردم بحرین در ادامه تظاهرات خود علیه رژیم صهیونیستی و همبستگی با مردم مظلوم غزه بار دیگر به خیابان‌ها آمده و با سردادن شعارهایی ادامه عادی سازی روابط منامه با تل آویو را محکوم کردند.

العالم - بحرین

به گزارش پایگاه خبری «عربی پُست»، مردم منطقه «الدراز» واقع در غرب منامه برای چندمین هفته پی در پی امروز نیز به خیابان ها آمدند و با برگزاری تظاهراتی جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه را محکوم و همبستگی خود را با مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

بحرین

بر اساس این گزارش، شرکت کنندگان در این تظاهرات همچنین ادامه عادی سازی روابط آل خلیفه با رژیم اشغالگر صهیونیستی را محکوم کردند و خواستار تجدید نظر مقامات بحرین در این خصوص شدند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات ضمن محکومیت حملات آمریکا و انگلیس علیه یمن، بر همبستگی خود با ملت یمن و فلسطین تاکید کردند.

رسانه های بحرین همچنین از برپایی تظاهرات مشابه در سایر نقاط این کشور گزارش دادند که شرکت کنندگان با برافراشتن پرچم فلسطین، خواستار پایان نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه، رفع محاصره این باریکه و تهیه غذا و دارو برای ساکنان آن شدند.

پیشتر نیز مردم بحرین در هفته های گذشته با برگزاری تظاهرات، خواستار توقف حملات ارتش رژیم اسرائیل به نوار غزه، تعطیلی سفارت این رژیم در بحرین و اخراج سفیر آن از منامه شدند.

مردم بحرین در حالی اقدام به برگزاری تظاهرات در حمایت از مردم مظلوم غزه و یمن کرده اند که مقامات این کشور ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ با دلالی «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری پیشین آمریکا اقدام به امضای توافق عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل کردند و در پی آن سفارت این رژیم در منامه ایجاد شد.

حکومت بحرین همچنین با آمریکا و انگلیس در حملات هوایی علیه یمن که در حمایت از ملت فلسطین، کشتی های رژیم صهیونیستی و کشتی های عازم سرزمین های اشغالی را در آب های دریای سرخ هدف قرار می دهد، شرکت دارد.

با وجود نمایش مورد علاقه حاکمیت بحرین برای کنترل تمام عرصه ها و صداها، مردم موفق شده اند که شکاف های بزرگ موجود در این زمینه را به وضوح نشان داده و به آل خلیفه اعلام کنند که هیچ سازشی با صهیونیست‌ها نخواهند داشت.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها