نشست سرّی حماس و انصارالله یمن در باره غزه

نشست سرّی حماس و انصارالله یمن در باره غزه
شنبه 26 اسفند 1402 - 07:51

منابع فلسطینی ادعا کردند که رهبرانی از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و گروه انصارالله یمن نشستی سرّی برای بررسی "ساز وکار هماهنگی اقدامات مقاومت" علیه رژيم صهیونیستی ترتیب دادند.

العالم- فلسطین اشغالی

به گزارش رای الیوم، منابع فلسطینی، که خواستند هویت‌شان فاش نشود، عصر دیروز به خبرگزاری فرانسه اعلام کردند که "نشست مهمی هفته گذشته با حضور رهبران ارشد از جنبش حماس، جهاد اسلامی و جبهه آزادی‌بخش فلسطین با جنبش انصارالله یمن برگزار شد".

این منابع تصریح کردند در جریان این نشست "ساز وکار هماهنگی میان این گروه‌ها درباره اقدامات مقاومت در مرحله آتی رایزنی شد".

یک منبع دیگر، که او نیز خواسته نامش فاش نشود، افزود: جنبش انصارالله در این دیدار تأکید کرد به منظور حمایت از مقاومت فلسطین، به عملیاتش در دریای سرخ علیه کشتی‌هایی که عازم سرزمین های اشغالی ( اسرائیل) می‌شوند ادامه خواهد داد.

به گفته این منبع، در این نشست همچنین "درباره نقش مکمل انصارالله به‌ویژه در مورد حمله احتمالی اسرائیل به رفح بحث و بررسی شد".

جنبش انصارالله یمن در حمایت از مقاومت فلسطین کشتی‌های در حال حرکت به مبدأ یا مقصد اراضی اشغالی را در دریای سرخ هدف قرار می‌دهد، این جنبش اعلام کرده است که این حملات تا توقف حملات رژیم صهیونیستی به غزه و رفع محاصره فلسطینیان این منطقه ادامه خواهد داشت.

پربیننده ترین خبرها