مقاومت اسلامی عراق: بغداد به آمریکایی‌ها مصونیت دهد، درهای جهنم گشوده خواهد شد

مقاومت اسلامی عراق: بغداد به آمریکایی‌ها مصونیت دهد، درهای جهنم گشوده خواهد شد
شنبه 26 اسفند 1402 - 09:30

رئیس دفتر امنیتی در گردان‌های حزب الله عراق، با حمله به مسعود بارزانی، رئیس حزب دمکرات کردستان، تاکید کرد که دولت باید به اشغال عراق توسط آمریکا پایان دهد، در غیر این صورت درهای جهنم به روی آنها باز خواهد شد.

العالم - فلسطین اشغالی

در بیانیه ابوعلی العسکری رئیس دفتر امنیتی در گردان‌های حزب الله عراق، با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان به امت اسلامی آمده است:

«اول: باید از اقداماتی که الحشد الشعبی و فرماندهان آن برای مردم و دولت عراق در مراحل حساس کشور انجام داده‌اند، دفاع کرد و به آن احترام گذاشت. در مورد موضوع برکناری رهبران یا جایگزینی آنان، باید از درون این نیروها تصمیم گرفته شود و اقدامی غیر از این، اشتباه بزرگی است.

دوم: برای جلوگیری از ایجاد تفرقه در نهاد قانونگذاری، نباید شخصیت جنجالی منصوب کرد و رئیس مجلس نمایندگان عراق طبق توافقات قبلی و عرف متداول انتخاب می شود.

سوم: زخم‌های ما و داغ دل‌هایمان هنوز تازه است و ما همچنان متعهد به حمله به دشمنان خدا و رسولش هستیم. آنها بدانند که به شهادت رساندن فرزندان ما به ویژه فرمانده شهید ابوباقر الساعدی که در نزدیکی خانه خود و در یک منطقه مسکونی ترور شد، بهای زیادی دارد که باید پرداخت شود.

چهارم: پیشتر هشدار دادیم و مجددا بر این هشدار تاکید می کنیم که دولت و نیز چارچوب هماهنگی باید به اشغال عراق و مصونیت نیروهای اشغالگر پایان دهند، در غیر این صورت درهای جهنم به روی آنها باز خواهد شد . آمریکایی ها حتی در اظهاراتشان تغییری دیده نمی‌شود که این مسأله بیانگر فریبکاری و زمان خریدن است و آنان می خواهند نیروهایشان در عراق باقی بمانند.

پنجم: برادران ما در زمینه «جمع‌آوری اطلاعات» باید شروع به ارائه اسنادی کنند که تأیید می‌کند اربیل یک لانه جاسوسی توطئه‌آمیز است که برای آسیب رساندن به امنیت عراق تلاش می‌کند و پایگاه پیشرفته رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود.»
این بیانیه همچنین در خصوص همکاری کردستان عراق با رژیم صهیونیستی، مسعود بارزانی را با الفاظ تند مورد حمله قرار داد.

پربیننده ترین خبرها