تظاهرات گسترده در سراسر جهان علیه رژیم صهیونیستی در غزه

تظاهرات گسترده در سراسر جهان علیه رژیم صهیونیستی در غزه
يکشنبه 27 اسفند 1402 - 16:26

تظاهرات علیه رژیم صهیونیستی در چند کشور برگزار شد، تظاهرات کنندگان جنایات رژیم صهیونیستی و سیاست ایجاد گرسنگی توسط این رژیم در غزه را محکوم کردند.

العالم - فلسطن اشغالی

در پاریس تظاهرات کنندگان خواستار توقف فوری جنگ و محاکمه رژیم صهیونیستی به دلیل نسل کشی و سیاست ایجاد گرسنگی در غزه شدند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات همدستی دولت‌های غربی با "اسرائیل" و جلوگیری از محاکمه این رژیم به دلیل نسل‌کشی و ارتکاب جنایت جنگی و جنایات غیر انسانی علیه ملت فلسطین را محکوم کردند

در بلژیک ده‌ها شهروند در حمایت از غزه و در راستای اعلام همبستگی با ملت فلسطین در بروکسل، پایتخت این کشور تجمع کردند.

در آلمان هم مردم در برلین، با راه انداختن تظاهرات خواستار آتش بس فوری در غزه و رساندن کمک های بشردوستانه به این منطقه شدند.

علاوه بر برلین، 10 شهر دیگر آلمان صحنه تظاهرات علیه حملات رژیم صهیونیستی به غزه بودند. شرکت کنندگان در این تظاهرات از دولت آلمان خواستند به حمایت از رژیم صهیونیستی پایان دهد و فروش اسلحه به این رژیم را متوقف کند.

در استکهلم، پایتخت سوئد، مردم با برگزاری تظاهراتی همدستی دولت های غربی با رژیم صهیونیستی را محکوم کردند. چند شهر دیگر سوئد هم صحنه تظاهرات در حمایت از ملت فلسطین و غزه بود.

شرکت کنندگان در این تظاهرات ها عکس هایی از کودکان قربانی جنایات رژیم اشغالگر در دست داشتند و خواستار توقف جنگ و محاکمه رژیم صهیونیستی و ارسال هر چه سریعتر کمک های بشردوستانه کافی به غزه شدند.

در کپنهاک، پایتخت دانمارک هم، شهروندان برای اعلام همبستگی با فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه تظاهرات و ادامه حملات رژیم اشغالگر به این منطقه را محکوم کردند.

در همین کشور در شهر کولدینگ، مردم با شرکت در تظاهرات خواستار محاکمه رژیم صهیونیستی به دلیل ارتکاب جنایت علیه ملت فلسطین شدند. تظاهرات کنندگان پرچم فلسطین و پلاکاردهایی در دست داشتند و در آنها خواستار توقف جنگ و ارسال کمک های بشردوستانه به غزه شدند.

در شهر میلان ایتالیا هم مردم با تظاهراتی گسترده خواستار توقف هر چه سریعتر نسل کشی در غزه شدند.

در اسلو، پایتخت نروژ صدها شهروند با تظاهرات خواستار توقف نوری حملات رژیم صهیونیستی به غزه شدند.

در سئول، پایتخت کره جنوبی، تظاهرات کنندگان با تجمع در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی، حملات این رژیم به غزه و مواضع بین المللی و ادامه جنایات را محکوم کردند.

شهروندان کانادا هم با تجمع در مقابل ساختمان های بانک اسکوشیا در تورنتو و ونکوور خواستار توقف تأمین مالی کارخانه های اسلحه سازی شدند که سلاح های رژیم صهیونیستی را تأمین می کنند.

رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر گذشته با حمایت آمریکا حملات ویرانگری را به غزه آغاز کرد. در این مدت ده ها هزار غیر نظامی که اغلب زن و کودک بودند، به شهادت رسیده یا مجروح شدند و ویرانی های هولناکی به بار آمد. طوری که یک بار تل آویو به جرم نسل کشی در دادگاه لاهه محاکمه شد.

پربیننده ترین خبرها